Shopke Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Ik ga op vakantie en ik neem mee... Zonden aan het overdenken in de stripclub Vissen bij zonsondergang De levendige natuur in Los Santos Kerstsfeer in Los Santos De vuurtoren Straatartiesten hebben ook soms even rust nodig Spookachtige taferelen op het kerkhof Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 met m'n maat deze man heeft te diep in het glaasje gekeken... :$ random chick komt naar me toe Reageren
Sanchezmoto Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Als die man te diep in het glas heeft gekeken, waarom heeft hij dan "bloedplekken" ? gewoon doodgeschoten dus Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Als die man te diep in het glas heeft gekeken, waarom heeft hij dan "bloedplekken" ? gewoon doodgeschoten dus verpest het nou eens niet. Hij heeft gewoon inwendige bloedingen... Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 3 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 Met alle mooie kiekjes hebben we er toch een prima topic van gemaakt! Hurray! Reageren
GolfG60 Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Zo, net een paar foto's geupload, maar alleen deze sprong er echt uit naar mijn mening, maar dat kan ook mijn voorliefde zijn voor de Hotknife, dus bij deze: Reageren
GolfG60 Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 (bewerkt) Danku, ik doe de andere foto's ook even uploaden, gezien ze ook niet echt slecht zijn. Maar bij de meeste stond de Hotknife helaas te ver van het muurtje af, waardoor de schaduw raakte met andere schaduw Bewerkt: 5 januari 2015 door GolfG60 Reageren
Lars Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 Laatste is nog op mijn oude tv gemaakt, vandaar die dikke zwarte balken aan de zijkant . Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 Van sneeuw naar onweersbuien Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Geplaatst: 8 januari 2015 (bewerkt) Ff wat dumpen van de tijden geleden: Bewerkt: 8 januari 2015 door TheDutchWesley Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 De beste actie foto die ik ooit heb gemaakt op gta! Reageren
Tommie59 Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 (bewerkt) Het voorwiel zweeft ook boven de grond. Mooie timing! Bewerkt: 10 januari 2015 door Tommie59 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 Daneer, echt een prachtige foto. Die sfeer alsof het uit een hele goede maffia film. Echt 1 van de beste GTA foto's ooit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.