Jump to content

Je mooiste Snapmatic-kiekjes

NilsHolgersson

Recommended Posts

Instappen > lichten aandoen > uitstappen > vervolgens een keer in de lucht slaan met je vuisten of wapen (ik zou gaan voor wapen omdat die animatie korter is en je niet vooruitstapt en dan bijvoorbeeld per ongeluk je ruit inslaat) > snel instappen > zodra de motor is gestart, direct weer uitstappen > blije .Sharingan. :) (Als je het goed hebt gedaan :engel:)

Direct uitstappen hoeft niet, ik wacht zelf tot de lampen aan staan, voor de zekerheid.

En ik schiet idd, met een silenced pistol, om zo min mogelijk attentie te trekken en geen deuk in mijn eigen auto te trappen :7

Delen op andere websites

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tommie59

168

• ERRWINS

125

• Michael

97

• Danger_dog_guy_7

68

Top Posters In This Topic

Posted Images

Direct uitstappen hoeft niet, ik wacht zelf tot de lampen aan staan, voor de zekerheid.

En ik schiet idd, met een silenced pistol, om zo min mogelijk attentie te trekken en geen deuk in mijn eigen auto te trappen :7

Inderdaad, soms heb je dat je motor dan wel aanstaat maar je lichten niet.

Bewerkt: door Tommie59
Delen op andere websites

N79jtPt.jpg

Persoonlijk had ik een andere filter genomen, de foto is te donker waardoor je totaal geen details meer ziet.

Ook zou ik de auto zo parkeren dat ie goed in de vakken stond met de deuren dicht, eventueel de lampen wel aan.

Gezien de omgeving zou dit voor leuke plaatjes kunnen zorgen, die ook in de auto's jaren 50 sfeer zouden passen.

Delen op andere websites

0_0.jpg

Beetje aan het stunten met danger_dog_007. Danger zit in de oranje auto die net over de muur heen springt. jammer genoeg had ik niet genoeg ingezoomd en was ik redelijk vroeg met de foto nemen. anders hadden jullie danger in de lucht uit de auto zien stappen.

Delen op andere websites

Wat een mooie foto Skullzz! Die bovenste :) . Dat is zeker op next-gen?

nee PC, duh... :puh:

Wat is dit nu voor opmerking? Hij kon toch ook een schitterende foto gemaakt hebben op old-gen? Al betwijfel ik dat wel. Daarom vroeg ik het dus ook. Ik heb zelf geen next-gen console dus ik weet niet hoe het er daar uit ziet.

Delen op andere websites

Together, je kunt het heel eenvoudig aan het formaat zien. De next-gen (current gen) heeft een grotere resolutie en is daarom ook groter wanneer je het hier plaatst.

Oh, dat wist ik niet. Bedankt dat je het meld. Dan weet ik dat tenminste ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...