GolfG60 Geplaatst: 23 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2015 Instappen > lichten aandoen > uitstappen > vervolgens een keer in de lucht slaan met je vuisten of wapen (ik zou gaan voor wapen omdat die animatie korter is en je niet vooruitstapt en dan bijvoorbeeld per ongeluk je ruit inslaat) > snel instappen > zodra de motor is gestart, direct weer uitstappen > blije .Sharingan. (Als je het goed hebt gedaan ) Direct uitstappen hoeft niet, ik wacht zelf tot de lampen aan staan, voor de zekerheid. En ik schiet idd, met een silenced pistol, om zo min mogelijk attentie te trekken en geen deuk in mijn eigen auto te trappen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 23 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2015 (bewerkt) Direct uitstappen hoeft niet, ik wacht zelf tot de lampen aan staan, voor de zekerheid. En ik schiet idd, met een silenced pistol, om zo min mogelijk attentie te trekken en geen deuk in mijn eigen auto te trappen Inderdaad, soms heb je dat je motor dan wel aanstaat maar je lichten niet. Bewerkt: 23 januari 2015 door Tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 23 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2015 Glitch geactiveerd zodat ik een mooi plaatje kan maken van michael samen met z'n dochter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 29 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2015 It's Greasers time. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 29 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2015 Persoonlijk had ik een andere filter genomen, de foto is te donker waardoor je totaal geen details meer ziet. Ook zou ik de auto zo parkeren dat ie goed in de vakken stond met de deuren dicht, eventueel de lampen wel aan. Gezien de omgeving zou dit voor leuke plaatjes kunnen zorgen, die ook in de auto's jaren 50 sfeer zouden passen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2015 Ik zal het eens proberen de volgende keer wanneer ik Grand Theft Auto V opstart! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2015 (bewerkt) .jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'> .jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'> Bewerkt: 30 januari 2015 door skullz-000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2015 Wauw, die bovenste lijkt net echt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolguynl Geplaatst: 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2015 Beetje aan het stunten met danger_dog_007. Danger zit in de oranje auto die net over de muur heen springt. jammer genoeg had ik niet genoeg ingezoomd en was ik redelijk vroeg met de foto nemen. anders hadden jullie danger in de lucht uit de auto zien stappen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2015 Wat een mooie foto Skullzz! Die bovenste . Dat is zeker op next-gen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2015 Wat een mooie foto Skullzz! Die bovenste . Dat is zeker op next-gen? nee PC, duh... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2015 Wat een mooie foto Skullzz! Die bovenste . Dat is zeker op next-gen? nee PC, duh... Wat is dit nu voor opmerking? Hij kon toch ook een schitterende foto gemaakt hebben op old-gen? Al betwijfel ik dat wel. Daarom vroeg ik het dus ook. Ik heb zelf geen next-gen console dus ik weet niet hoe het er daar uit ziet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2015 Together, je kunt het heel eenvoudig aan het formaat zien. De next-gen (current gen) heeft een grotere resolutie en is daarom ook groter wanneer je het hier plaatst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2015 Together, je kunt het heel eenvoudig aan het formaat zien. De next-gen (current gen) heeft een grotere resolutie en is daarom ook groter wanneer je het hier plaatst. Oh, dat wist ik niet. Bedankt dat je het meld. Dan weet ik dat tenminste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mynameisjeff Geplaatst: 5 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2015 Trevo's play time Rainy Day Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.