LionOfHolland Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Geplaatst: 29 maart 2014 Ik zag een rockstar newswire met een link naar iemand die reclame maakt voor auto's in gta, prachtige plaatjes met leuke teksten. Hier een linkje: http://imgur.com/a/FNW6M Reageren
Michael Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Geplaatst: 29 maart 2014 Ik heb een aantal plaatjes al eerder gezien op Rockstar Newswire. Alleen een beetje teleurstellend dat de meeste een witte achtergrond met de logo of tekst heeft. Komt een beetje amateuristisch over als ik het op het eerste oog zie. Alhoewel het wel geniale plaatjes zijn die ze hebben gemaakt. Wou het zelf ook al eens doen maar ik heb mezelf nooit de tijd gegeven om zo'n project op te starten Reageren
.Sharingan Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Geplaatst: 29 maart 2014 Dit is weer zo'n idee wat ik zelf heel erg leuk vind, maar waarvan ik de uitvoering tegen vind vallen. Vaak is de foto vanuit een verkeerde hoek genomen. Zie de Dubsta of de Sentinel XS add. Foto van de Sentinel ziet er gewoon niet uit. Dit idee kan echt heel leuk zijn, mits er meer moeite in de adds wordt gestopt. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 30 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2014 Jullie hebben wel gelijk, toch vind enkele wel echt perfect zoals de king Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Geplaatst: 30 maart 2014 Het idee is best leuk, maar de uitvoering is best slecht, wat hierboven wordt gezegd. Al vindt ik die van de Cognoscenti wel goed gelukt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.