Jump to content

Persoonlijk kenteken


Copkiller_

Recommended Posts

Ik heb persoonlijke kenteken platen maar wil ze veranderen.

Dus ik naar de ifruit app, maar het werkte niet meer.

Kan alles nog doen behalve mijn kenteken veranderen.

Heb ook Bluestack (emulator) op de PC en daar ifruit opgezet, maar werkt ook niet.

Weet iemand een oplossing, of is die er niet?

Bewerkt: door Copkiller_
Link to comment
Delen op andere websites

Oh dat wist ik niet, dat het maar 1 keer kon.

Jammer.

Dat wist (vrijwel) niemand toen Rockstar deze feature uitbracht, vandaar dat sommigen nu een kenteken hebben wat zij helemaal niet meer willen óf wel een persoonlijk kenteken hebben aangevraagd via iFruit, maar deze nooit in-game zien verschijnen.

Desalniettemin blijft het dus wachten op meer nieuws over deze feature of eventueel een update van Rockstar uit hierover.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch raar dat het niet Online beschikbaar is, terwijl je zou denken dat het juist daar veel meerwaarde heeft.

Volgens mij is het wel online beschikbaar, ik heb zo'n kenteken op de helft van mijn auto's.
Link to comment
Delen op andere websites

Toch raar dat het niet Online beschikbaar is, terwijl je zou denken dat het juist daar veel meerwaarde heeft.

Volgens mij is het wel online beschikbaar, ik heb zo'n kenteken op de helft van mijn auto's.

Ja, ben er eindelijk achter hoe het moest :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb ik nog een vraag mbt tot kentekens, leek me niet nodig om er een topic over te openen.

Hoe kan het dat de Ifruit app niet in de play store staat bij mij :? Ik heb gewoon Android.

Het kan zijn dat je telefoon er niet compitabel mee is.

Klik Probeer eens in te loggen met je gmail en te downloaden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dit is 1 van de grotere ergenissen van die app van hun. Het is natuurlijk belachelijk dat ik wel dat ding change en hij zegt dat ie al available is of iets dergelijks. Maar het nog nooit in game heb kunnen zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...