Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik ben bezig met een game project (portofolio).

Het wordt een race game, maar als ik gtaV speel, dan zie ik dat de wegen (i.p.v. de hele tijd de zelfde texture hebben) verschillend zijn. Daar bedoel ik mee dat sommige stukken beschadigd zijn.

En nog een vraag: Hoe maak ik de wegen. (NFS Rivals style) doen ze dat met Loft, of met path-displacement...

Alvast bedankt voor de hulp :)

mvg llllllllll

Geplaatst:

Dat noemen ze model programma's (3DS Max, Google Sketchup etc.)

Dat weet ik, ik gebruik zelf 3dsmax, maar hoe hebben ze die wegen in 3dsmax gemaakt (of hoe maak ik dat soort wegen in 3ds max) :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Met textures :puh: Als je een Plane in de vorm van een weg maakt en je gooit er een texture met een gat op dan heb je al een deel van je weg :puh:

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

Met textures :puh: Als je een Plane in de vorm van een weg maakt en je gooit er een texture met een gat op dan heb je al een deel van je weg :puh:

En dan voor de beschadigingen een poly selecteren en die gewoon een texture geven, dan export als fbx met embed media?

Geplaatst:

Als je een texture hebt waar een beschadiging in zit, is dit niet nodig :puh: En je kunt vanuit 3DS Max zelf exporteren naar .fbx ;)

Geplaatst:

Als je een texture hebt waar een beschadiging in zit, is dit niet nodig :puh: En je kunt vanuit 3DS Max zelf exporteren naar .fbx ;)

Okay, thanks:P

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...