Jump to content
Joriz

Michael zijn huis nagebouwd in Minecraft!

Minecraft is redelijk populair onder de leden van GTAGames.nl. Het bouwen van een simpel huis of kasteel is nog redelijk makkelijk te doen. Echter Tanriverdi gaat een stapje verder. Hij heeft het complete huis van Michael de Santa uit GTA5 nagebouwd in Minecraft. Een stelletje Polen/Japanners/Zweden/??? hebben het bouwsel Tanriverdi ontdekt in Minecraft en besloten het huis is compleet te bekijken. Voor een spel waar je alleen maar blokken kan gebruiken is het Tanriverdi goed gelukt om alles na te bouwen. Zelfs de kleinste details zitten er in blokvorm in inclusief Jimmy zijn kamer, de tennisbaan en de TV in de woonkamer waar Michael altijd zijn filmklassiekers op kijkt! loveit.gif

Ben je ook een leuk GTA5 filmpje tegengekomen, heb je zelf een filmpje gemaakt of heb je ander GTA nieuws gespot, laat het me dan weten zodat het ook in het nieuws komt! smile3.gif

Bron:

, nieuwstip: myron.b

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Altijd gaaf om te zien, van die creators. Vraag me nog steeds af hoe die gasten zo veel vrije tijd hebben om dat te maken :')

By the way, ik heb zelf een showcase van de Grotti Turismo R gedaan. Niet de allerbeste video, maar ben er wel trots op

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

ziet er goed uit misschien kan ik een poging doen om de sta caravan van trevor te maken. want dat lijkt me niet zo moeilijk.en als ik het even kwijt ben hoe de boel in elkaar steek kijk ik wel even naar mijn eigen real life huis.want ik woon namelijk in een sta caravan. :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

ziet er goed uit misschien kan ik een poging doen om de sta caravan van trevor te maken. want dat lijkt me niet zo moeilijk.en als ik het even kwijt ben hoe de boel in elkaar steek kijk ik wel even naar mijn eigen real life huis.want ik woon namelijk in een sta caravan. :)

Nou veel succes met het maken! :tu: Laat ons wel het resultaat zien hé!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou veel succes met het maken! :tu: Laat ons wel het resultaat zien hé!

ja dat zou ik doen ik ga zo beginnen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb het huis van trevor af. het zou er wel niet zo uitzien zoals in gta 5. maar ja het is minecraft dus dan gaat denk ik niks zoals het moet gaan.en ik.

ben ook niet echt een pro builder.

de buitenkant vind ik nog goed gelukt.alleen de binnenkant is echt een faal. :$

dus dat laat ik niet zien.

misschien post ik wel een save van de map hier en kan misschien jullie het beter maken. want ik wil me er niet veel meer op storten aangezien ik ook bezig wil met mijn game kanaal.

2ic8m02.jpg

2wr2otf.jpg

4sbm0n.jpg

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...