Jump to content

nieuwe hackmetode


Niked

Recommended Posts

Al heb je geen geld en je blaast iemands personal vehicle ofzo op, dat kom je niet in de min, je krijgt volgens mij alleen een Bad-Sport waarschuwing en die andere moet z'n eigen auto ofzo dan zelf betalen als ik me niet vergis..

Link to comment
Delen op andere websites

als je dan geen geld hebt heb je gewoon je wagens niet meer tot je ze allemaal hebt terugbetaald (zo'n 60.000 dollar)

de opblazer heeft alles nog er worden GEEN wagens bij die persoon ingehouden

Link to comment
Delen op andere websites

Heel off topic maar je hoeft ook niet te betalen als je iemand ze auto oppakt met een cargobob en m vervolgens in het water gooit. Dit deed ik nog wel eens bij vervelende mensen:)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

zondag gewoon aan het bounty jagen tot ik ineens een bericht kreeg met daarinkom naar je garageik kwam in mijn garage zie ik daar ineens een man staan met een wapenwat er vreemd was ?1.je kan niet in iemand zijn huis zonder invite of te komen aanbellen2.ik was niet eens zelf thuis3.je kan niet met een wapen in een huisik heb er vlug een foto van gemaakt

Dit klinkt als een horror verhaal... :o

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...