Crypteq Geplaatst: 31 maart 2014 Rapport Geplaatst: 31 maart 2014 (bewerkt) Goat Simulator Ontwikkelaar: Coffee Stain Studios Uitgever: Coffee Stain Studios Genre: Simulator, sandbox Platforms: Windows Website: http://www.goat-simulator.com Release datum: 1 April 2014 (Pre-order, waarna je het meteen kan spelen kan vanaf de website vanaf 29 maart 2014) Prijs: $9,99 (a 7,50 euro) Beschikbaar via Steam Beschrijving: Goat simulator, vertaald: "Geit simulator" is een third-person spel waarbij je een geit bestuurt. Er is (vooralsnog) geen verhaallijn. Je bent vrij om de wereld te verkennen door de ogen van een geit. Je kan echter niet alleen rondrennen maar je kan de omgeving vernielen, likken, mensen neerhalen en ragdollend door het level heen vliegen. Vele glitches en bugs zijn opzettelijk in het spel gelaten omdat deze soms lachwekkende situaties opleveren. Trailer Video's van leden: Heb je zelf een leuke video gemaakt, geef me een seintje dan zet ik het erbij Video van: Crypteq Beschrijving: Ik had een vrachtwagen die achter een hekwerk stond vastgegrepen en ben zelf door een kleine uitgang van het terrein gelopen. Ongeveer naar de andere kant van de map kunnen lopen totdat de vrachtwagen ineens los schoot, de vrachtwagen die had zo'n vaart dat het uit de speelwereld was geclitched, echter zat ik hieraan nog vast. http://youtu.be/64nUdorGKSY Bewerkt: 31 maart 2014 door Crypteq Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 31 maart 2014 Rapport Geplaatst: 31 maart 2014 Ik houd het al een tijdje in de gaten, lijkt me wel geinig om eens te doen Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 31 maart 2014 Rapport Geplaatst: 31 maart 2014 Dit lijkt me al een tijdje een enorm gaaf spel! Er was toch ook een multiplayer versie in de planning? De singleplayer alleen al zal in ieder geval hilarische momenten opbrengen, om dan maar niet te spreken van wat er uit de multiplayer zal voortvloeien... De prijs op Steam valt me mee, dus wellicht dat ik 'm binnenhaal. Mooi topic trouwens! Reageren
Crypteq Geplaatst: 31 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2014 @_Night-Men_ Het is zeker een leuk spel om even snel te doen @Foreigner97 Nee helaas is er geen multiplayer gepland, dit kan je ook in hun FAQ lezen: Q: Will there be multiplayer?A: Sadly we haven't implemented multiplayer, we are using NVIDIA PhysX and Apex for our in-game physics, which gives us amazing and realistic physics, but it would synchronise terribly in multiplayer. If we were to add multiplayer, we would have to rewrite most of the game code from scratch and we'd never finish the game in time, so we decided to prioritize other things (one of them being Steam Workshop support). However, it is possible that someone might succeed in modding in multiplayer in a very small scale using Steam Workshop! Voor die prijs is het wel te doen inderdaad. En natuurlijk moet de game het hebben van de mods die zeker zullen komen Reageren
Dotz Geplaatst: 1 april 2014 Rapport Geplaatst: 1 april 2014 Ik vind dat het leven van de gemiddelde geit hier niet accuraat genoeg gesimuleerd word om de aankoop te rechtvaardigen, mij niet gezien. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 april 2014 Rapport Geplaatst: 1 april 2014 De game word door veel youtubers (SpeedyW3, H2O Delirious, Daithi Da Nogla, etc.) en na dat ik deze vids heb gezien wil ik hem wel kopen Reageren
Michael Geplaatst: 1 april 2014 Rapport Geplaatst: 1 april 2014 Ik heb hem eerder gezien maar toen ik de trailer zag hoopte ik dat ze een grapje hadden gemaakt. Reageren
Dexist Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 Het spel is ook grote grap, bugs en glitches gaan ze niet fixen XD, alleen bugs waardoor het spel neit meer speelbaar is fixen ze XD Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 De bugs en Glitches maken het spel juist leuk xD Reageren
NicolaB Geplaatst: 5 april 2014 Rapport Geplaatst: 5 april 2014 Die trailer is echt geniaal XD Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Deze game ga ik kopen. Lijkt me leuk om is een spel te spelen met super veel gliches en bugs. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Ziet er wel geinig uit, maar of ik 'm ga aanschaffen is nog maar de vraag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.