Jump to content

[OV] Opdracht 4: Sjakie en de Chocoladefabriek.

Recommended Posts

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nyltje

10

• Crazy-Ghost

8

• Ezra24rct3

7

• Dexist

3

Geplaatst:

In team 1 gingen Bassieboy, Supergtagamer en Nyltje mee. Maar voor hun moest Ezra de pret bederven. Hij blokkeerde namelijk. En verdiende 18 muntjes.

In team 2 gingen TekaLoca en Krikke mee. Helaas blokkeerde Asphyxiated en Dexist. Niemand krijgt dus muntjes. Maar niet dat Asphyxiated er wat aan gehad zou hebben. Nyltje besloot hem namelijk dood te schieten net zijn pistool.

Volgende opdracht komt morgen.

Geplaatst:

Ik wil hier wel even uitleg over. Ik heb inderdaad gezegd in een PB dat ik niet meeging, maar daarna heb ik nog een bericht gestuurd met daarin dat ik wel meeging. Je hebt het nog bevestigd dat ik meeging. Wat heeft dit te betekenen dan? Aangezien je in mijn ogen dus nu gewoon liegt tegen de anderen op het forum die zeker niet weten dat ik dus wel meeging. Leuke contest wanneer de leiding niet eens de waarheid spreekt.... :?

Geplaatst:

Het maakt nu niet meer uit of hij de waarheid spreekt. Nyltje heeft je gekozen.

Dat maakt me niet uit, ik weet inderdaad dat hij mij heeft doodgeschoten. Maar ik vind dat het onterecht is wat er nu wordt gedaan en dat ik wel eens wil weten wat dit betekent. Het maakt dus voor mij wel uit.

Geplaatst:

Oeps. Dit is inderdaad een foutje. Asphyxiated ging toch mee. Was dit vergeten aan te passen. Bedankt voor het melden Asphyxiated. Dexist krijgt dus 18 muntjes.

Geplaatst:

Oeps. Dit is inderdaad een foutje. Asphyxiated ging toch mee. Was dit vergeten aan te passen. Bedankt voor het melden Asphyxiated. Dexist krijgt dus 18 muntjes.

Asphy... Wrm zeg je dat nou... xD
Geplaatst:

Eerlijkheid duurt het langst ;)

Geplaatst:

Eerlijkheid duurt het langst ;)

Haha. :puh:

Wanneer komt die nieuwe opdracht online?! ;D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...