Nyltje Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Geplaatst: 3 april 2014 Erza? Ezra dan. Sommige zeggen Nijltje, dan weet ik toch ook dat ze mijn naam bedoelen. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Geplaatst: 3 april 2014 Ik wil best blijven leven hoor Reageren
Nyltje Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Geplaatst: 3 april 2014 Ik wil best blijven leven hoor Ik heb al ingezonden, sorry man. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 3 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2014 In team 1 gingen Bassieboy, Supergtagamer en Nyltje mee. Maar voor hun moest Ezra de pret bederven. Hij blokkeerde namelijk. En verdiende 18 muntjes. In team 2 gingen TekaLoca en Krikke mee. Helaas blokkeerde Asphyxiated en Dexist. Niemand krijgt dus muntjes. Maar niet dat Asphyxiated er wat aan gehad zou hebben. Nyltje besloot hem namelijk dood te schieten net zijn pistool. Volgende opdracht komt morgen. Reageren
Michael Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Ik wil hier wel even uitleg over. Ik heb inderdaad gezegd in een PB dat ik niet meeging, maar daarna heb ik nog een bericht gestuurd met daarin dat ik wel meeging. Je hebt het nog bevestigd dat ik meeging. Wat heeft dit te betekenen dan? Aangezien je in mijn ogen dus nu gewoon liegt tegen de anderen op het forum die zeker niet weten dat ik dus wel meeging. Leuke contest wanneer de leiding niet eens de waarheid spreekt.... Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Het maakt nu niet meer uit of hij de waarheid spreekt. Nyltje heeft je gekozen. Reageren
Michael Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Het maakt nu niet meer uit of hij de waarheid spreekt. Nyltje heeft je gekozen. Dat maakt me niet uit, ik weet inderdaad dat hij mij heeft doodgeschoten. Maar ik vind dat het onterecht is wat er nu wordt gedaan en dat ik wel eens wil weten wat dit betekent. Het maakt dus voor mij wel uit. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 4 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Oeps. Dit is inderdaad een foutje. Asphyxiated ging toch mee. Was dit vergeten aan te passen. Bedankt voor het melden Asphyxiated. Dexist krijgt dus 18 muntjes. Reageren
Nyltje Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Oeps. Dit is inderdaad een foutje. Asphyxiated ging toch mee. Was dit vergeten aan te passen. Bedankt voor het melden Asphyxiated. Dexist krijgt dus 18 muntjes. Asphy... Wrm zeg je dat nou... xD Reageren
Michael Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Oeps. Dit is inderdaad een foutje. Asphyxiated ging toch mee. Was dit vergeten aan te passen. Bedankt voor het melden Asphyxiated. Dexist krijgt dus 18 muntjes. Asphy... Wrm zeg je dat nou... xD Eerlijkheid duurt het langst Reageren
Nyltje Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Oeps. Dit is inderdaad een foutje. Asphyxiated ging toch mee. Was dit vergeten aan te passen. Bedankt voor het melden Asphyxiated. Dexist krijgt dus 18 muntjes. Asphy... Wrm zeg je dat nou... xD Eerlijkheid duurt het langst Haha. Wanneer komt die nieuwe opdracht online?! ;D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.