Niked Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 (bewerkt) iedereen is blij door dat je een 2de garage gaat kunnen kopen maar wat ga jij erin zetten ? dus de vraag van dit onderwerp is Welke wagens zet jij in je 2de garage ? Bewerkt: 2 april 2014 door rockstarthomas11 Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 Omdat ik eerst alleen maar toppers gebruikte omdat er maar 10 wagens in m'n garage konden ga ik nu iets mindere voertuigen halen. Ik denk een motor (bati ofzo), misschien een merryweather mesa, Sandking XL, Ocelot Jackal (lekker business style) Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 iedereen is blij door dat je een 2de garage kan kopen maar wat ga jij erin zetten ? dus de vraag van dit onderwerp is Welke wagens zet jij in je 2de garage ? Is dit echt zo? Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 Sommige auto's zijn erg leuk om te hebben omdat ze soms maar voor een korte tijd verkrijgbaar zijn bijv. Ik zou daar vooral m'n auto's in zetten die ik niet weg wil doen maar niet dagelijks in rij, m'n Rooseveld, ratloader (die ik net weg heb gedaan ) maar ik heb voor het racen ook wat auto's, daar had ik van bijna elke klasse 1 vol getunede van staan maar alweer een paar moeten doen omdat ik de ruimte nodig had... Dus auto's voor de heb en de races denk ik... Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 iedereen is blij door dat je een 2de garage kan kopen maar wat ga jij erin zetten ? dus de vraag van dit onderwerp is Welke wagens zet jij in je 2de garage ? Is dit echt zo? ja http://www.rockstarg...-Spring-Updates Sommige auto's zijn erg leuk om te hebben omdat ze soms maar voor een korte tijd verkrijgbaar zijn bijv. Ik zou daar vooral m'n auto's in zetten die ik niet weg wil doen maar niet dagelijks in rij, m'n Rooseveld, ratloader (die ik net weg heb gedaan ) maar ik heb voor het racen ook wat auto's, daar had ik van bijna elke klasse 1 vol getunede van staan maar alweer een paar moeten doen omdat ik de ruimte nodig had... Dus auto's voor de heb en de races denk ik... Volgens mij kan je die nog via de ingame website krijgen, maar dat weet ik niet 100% zeker... >>> Door Big Boss: Berichten samengevoegd.<<< Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 ....... Volgens mij kan je die nog via de ingame website krijgen, maar dat weet ik niet 100% zeker... Ja de Ratloader wel (daarom had ik hem ook weg gedaan, mocht ik hem nog terug willen kon dat) maar de Roosevelt niet meer... Reageren
ERRWINS Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 Mijn 2de garage wordt de thema: Amurica. Alleen maar dikke V8's en pure amerikaanse auto's Reageren
Flamecrest Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 Ik heb verdomme al moeite mijn ene garage vol te bouwen met auto's die ik regelmatig rijd. Laat staan een 2e. Reageren
UberBug Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Geplaatst: 3 april 2014 .....verder commentaar is overbodig... 2 auto's staan sowieso al op mijn lijstje, te weten: Dewbauchee Massacro en de Pegassi Zentorno. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Geplaatst: 3 april 2014 Mocht ik idd 'n 2e garage aanschaffen, denk ik dat ik de garage bij m'n appartement vol ga zetten met auto's en motoren voor dagelijks gebruik. De andere garage zou dan vol komen te staan met voertuigen voor de racerij. Kans bestaat echter dat ik dan wel weer kleiner ga wonen, aangezien ik voor dagelijks gebruik genoeg heb aan 'n 6-car garage en de daarbij behorende appartementen sowieso beter bij m'n karaktertje passen. Hoop overigens wel dat het dan mogelijk is om voertuigen van de ene naar de andere garage over te brengen, zodat je eindelijk de mogelijkheid hebt om je eigen indeling te bepalen zonder jezelf in allerlei bochten te moeten wringen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Geplaatst: 3 april 2014 Hoop overigens wel dat het dan mogelijk is om voertuigen van de ene naar de andere garage over te brengen, zodat je eindelijk de mogelijkheid hebt om je eigen indeling te bepalen zonder jezelf in allerlei bochten te moeten wringen. Dit idd! Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Geplaatst: 3 april 2014 Die nieuwe garage gaat er bij mij niet komen . Ik heb mijn huidige garage ook maar halfvol. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Geplaatst: 3 april 2014 Die nieuwe garage gaat er bij mij niet komen . Ik heb mijn huidige garage ook maar halfvol. nou bij mij wel! Mijne zit stampvol! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Geplaatst: 3 april 2014 Die nieuwe garage gaat er bij mij niet komen . Ik heb mijn huidige garage ook maar halfvol. Iemand is kieskeurig hihi Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Geplaatst: 3 april 2014 Mijn 2de garage wordt de thema: Amurica. Alleen maar dikke V8's en pure amerikaanse auto's Muscle all the way! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.