Jump to content

Cargobob in gta online

Recommended Posts

Geplaatst:

Inde haven onderin zie je twee uitsteeksels naarbeneden. De langste onderin staat tie achteraan

Geplaatst: (bewerkt)

Daar waar Schimmelzicht zegt staat hij regelmatig, maar niet altijd. Ik ben er ook weleens 'n Buzzard of Annihalator tegengekomen. Op LS international, zoals Errwins zegt, spawnt hij idd ook met grote regelmaat. Vaak tezamen met een van de andere helikopters die het soel rijk is en ook op de Zancudo Military base staat hij gewoon. Daarnaast kun je hem ook geregeld op Sandy Shores Airfield vinden. Het zou echter allemaal level afhankelijk kunnen zijn. :?

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Geplaatst:

Daar waar Schimmelzicht zegt staat hij regelmatig, maar niet altijd. Ik ben er ook weleens 'n Buzzard en Annihalator tegengekomen. Op LS international, zoals Errwins zegt, spawnt hij idd ook met grote egelmaat. Vaak tezamen met een van de andere helikopters die het soel rijk is. En ook op de Zancudo Military base staat hij gewoon. Het zou echter allemaal level afhankelijk kunnen zijn. :?

Volgens mij is dat per level afhankelijk wat daar spawnt. Tot level 40 dacht ik dan heb je de cargobob

Geplaatst:

Kan ook, geen idee wat voor levels ik had de keren dat ik daar kwam. Kom er ook niet vaak genoeg om met zekerheid te zeggen dat er sinds 'n bepaalde tijd alleen maar Cargobons of juist Buzzarsds staan. Daarom dacht ik dat dit gewoon varieerde, zoals dit ook varieerd op de meeste andere spawnplekken.

Geplaatst:

Kan ook, geen idee wat voor levels ik had de keren dat ik daar kwam. Kom er ook niet vaak genoeg om met zekerheid te zeggen dat er sinds 'n bepaalde tijd alleen maar Cargobons of juist Buzzarsds staan. Daarom dacht ik dat dit gewoon varieerde, zoals dit ook varieerd op de meeste andere spawnplekken.

Al voorbereid op je race van et weekend?

Geplaatst:

Ckers!

Heb er alleen wat minder vertrouwen in. Jij wordt gevreesd binnen de LibertyKillerZ, m'n nieuwe teamgenoot vreest juist mij. :puh:

Geplaatst:

Ckers!

Heb er alleen wat minder vertrouwen in. Jij wordt gevreesd binnen de LibertyKillerZ, m'n nieuwe teamgenoot vreest juist mij. :puh:

Ik wil je wel coachen. Wellicht met je teamgenoot erbij? Vanavond rondje rijden? Uurtje of 9?

Geplaatst:

Mwah .... coaching heb ik niet nodig, heb het volste vertrouwen in m'n eigen kunnen. Kijkend naar jouw gemiddelde denk ik dat ik een vd weinigen ben die jou partij kan geven/verslaan, dus dat zit wel goed. De races zelf zien er, tot zover dat te beoordelen is, ook niet echt uitdagend uit. Veel lange rechte stukken en flauwe doordraaiers, in niets te vergelijken met jouw GTA Forum (al zit die er volgens mij wel tussen) of mijn Targa Florio.

Enige waar ik me echt zorgen om maak is de auto waarmee ik moet racen. Race altijd in m'n zwaar opgefokte Jester en soms in m'n totaal getunede Turismo, maar nu moet ik het met 'n standaard Adder, Entity of andere super doen. Dus ... als je bereid bent wat races in standaard supers te rijden, dan wil ik best ff 'n avondje trainen met je. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...