Tjapie Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Weet iemand of er binnenkort betere en uitgebreidere trainers komen voor SA? Zoiets als de "GTA Vice Ultimate Trainer v.2" voor VC, waar je ook auto's kan laten spawnen in je garage en een hele lijst met cheats ... Ik gebruik nu namelijk voor SA de "San Andreas +27 Trainer" maar daar ben ik een btje op uitgekeken (en ook op de onhandige combo's van de cheats!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) Binnenkortm komt wel de n00bmode v2 uit. Alleen dat is niet echt een trainer. Bewerkt: 20 juli 2005 door kortman_8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Moet je even wachten totdat iemand weer een trainer uitvind :rolleyes: En er zal wel een trainer komen van Lithl Joe (ofzo) maker van GTA Vice City Ultimate.. v.2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Je moet gewoon afwachten over een tijdje heb je net zoveel trainers savegames enz. als bij de andere GTA games Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjapie Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) owh owkeej zat me al helemaal zorgen te maken dat dat de enigste trainer zou zijn maar kortman_8, wat is "N00bmode v2" dan wel? Edit: Ik hoop dat ze dan weer met die auto's in de garage spawnen doen, want dat vond ik echt handig :lol: Kan je BTW ergens volgen of er nieuwe trainers komen :huh: ? Bewerkt: 20 juli 2005 door Tjapie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 dat is een soort mod voor sa waarmee je makkelijk kunt cheaten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjapie Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 :o Dus eigelijk wel een soort trainer Maar hoe werkt het dan en is de v1-versie (teminste, neem aan dat er een v1-versie is als ze een v2-versie gaan maken ) te downloaden op GTAgames.nl? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 ja die is te downloaden op Gta Games. klik hier en lees :rolleyes: alle info die je maar wilt(denk ik). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjapie Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) owh die Mjah, die ben ik wel is een xtje tegengekomen Bewerkt: 20 juli 2005 door Tjapie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.