Six_Seven Geplaatst: 15 april 2015 Rapport Geplaatst: 15 april 2015 Wel, niet dat ik veel kans maak, maar ik ga toch eens proberen. Reageren
Joriz Geplaatst: 16 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2015 Of je kans maakt is aan ons. We hebben mede dankzij deze 'nieuwe' procedure al circa 10 mensen toegelaten als medewerker voor WikiGTA. Er is dus zeker een kans en ook alle serieuze sollicitaties van GTA-fans zijn zeker welkom. Reageren
Six_Seven Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Geplaatst: 16 april 2015 Wel, ik zou het fijn vinden om jullie team te versterken Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 31 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2016 Ik zou het wel leuk vinden om mee te doen Reageren
KoningJesper Geplaatst: 1 november 2016 Rapport Geplaatst: 1 november 2016 Eens even kijken Vind het wel interessant, maar heb nou niet echt bepaald veel tijd Reageren
PrioX Geplaatst: 1 november 2016 Rapport Geplaatst: 1 november 2016 Eens even kijken Vind het wel interessant, maar heb nou niet echt bepaald veel tijd Alle kleine beetjes helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.