Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SWYV

13

• Jorge_F

5

• Bartjex88

5

• Matiscus

4

Geplaatst:
wie kan er die brown streak trein omkeren en dan aanmaken? zo vind ik wat coolerder aan die trein :)

Ik kan dat mss wel :)

Geplaatst:

Wat bedoel je met omkeren ?

Zorgen dat de trein de andere kant op rijdt (Rijft naar beide kanten)...

Ik snap het niet.. of wil je de Loc. omdraaien ?

Betere uitleg a.u.b.

Groet,

Koos Ouds.

Geplaatst:

kijk vb naar thalys, de vooraan waar de bestuurder zit, ik vind dat bij brown streak ook zo de voorkant 180° draaien zo vind ik zeker cool aan treinen :D

Geplaatst:

Of wat vet is voor de trein een hele nieuwe trein bijv. in plaats van De Brown Streak de Nederlandse Trein te maken.

Of kan dat weer niet :unsure:

Geplaatst: (bewerkt)

Tuurlijk kan dat... maar wat doet een Nederlandse trein in Amerika..

En die trein die je daar ziet heeft Noooit een Loc voor of achter, 1

van de weinige passagiers treinen die dat in Amerika wel heeft is de

Acela HP 9. (zie foto)

acela2019f1-holmes-trn2183-3-8-01.jpg

Technische gegevens:

Bouwjaar: 1998 tot 2001

Merk: Amtrak.

Snelheid: 150 mp/h (240 km/h).

Aantal gebouwd: 25.

Max. Voltage: 2500 watt.

Lengte: 202 m.

Gewicht: 566 Tonnen.

Verdeling: 1 motorwagen (stuurkop) + 6 passagier rijtuigen + 1 motorwagen (stuurkop)

Zitplaatsen: 304 - 2e class. - 44 eerste klas. - 260 bussines.

EDIT: 1 van de 6 ruituigen heeft ook een restaurantje.

Bewerkt: door Cool Hand
  • 2 weken later...

maar dan moeten de dff van streak.dff en streakc.dff helemaal veranderd

ik denk dat ik wel idee heb maar zal het me lukken weet ik voor zover van niet (ben bang van niet want heb geen echte ervaring om iets in gta sa te zetten en te laen werken :s ) maar ik kan redelijk wel heel goed tekenen in alleen sketchup

hier zien jullie hoe de trein model moet eruitzien

thalys5au.th.jpg

hier in 2delen aldus streak.dff en streakc.dff

streak.dff

thalysstreakdffpreview6tp.th.jpg

streakc.dff

thalysstreakcdffpreview5vg.th.jpg

let op het is maar en preview hoe ik zo'n trein wil zien in GTA SA als mooie vervanger voor die oerlelijke brown streak ;)

Bewerkt: door sonny yoshi
Geplaatst:

Hij ziet er heel mooi uit ;)

Ik ben bang dat het alleen niet gaat lukken :(, maar laat je niet ontmoedigen door mij.

Het moet vast wel mogelijk zijn :Y

Geplaatst:

Ik ben bang dat het alleen niet gaat lukken :(, maar laat je niet ontmoedigen door mij.

tsjah ik heb er 2dagen met vele uren die trein gemaakt, maar nu ga ik ietsjes meer va,nbinnen afwerken zoals ruimten

maar een ding zit me juist dwars

hoe kunnen dueren openen? en hoe kunnen wielen dan draaien?

tsjah ik heb er 2dagen met vele uren die trein gemaakt, maar nu ga ik ietsjes meer va,nbinnen afwerken zoals ruimten

maar een ding zit me juist dwars

hoe kunnen dueren openen? en hoe kunnen wielen dan draaien?

De wielen zijn volgens mij aparte bestanden, die deuren weet ik niet.

Ik had in VC namelijk een keer dat ik geen auto zag maar wel wielen, dit kwam doordat ik een .dff miste ofzo.

Die wielen bij VC zitten er dus waarschijnlijk (zeg niet dat het zo is maar ik denk het) apart onder, ik weet niet of dit hetzelfde is met SA :N

Bewerkt: door snorege
Geplaatst:
maar ik kan redelijk wel heel goed tekenen in alleen sketchup

Ahum redelijk..

Ik denk niet dat iedereen van ons dat na kan doen.... :klap: Is wel degelijk mooi

zeg het ff als je hem af hebt :puh: wil hem ook hebben hehe :'D

Geplaatst:

ik had gisternacht rond 23u30 eens bekeken in 3ds max 7 enne ik zag dat er helemaal geen doorzichtige muren wat wil dat dan zeggen, wil dat dan zeggen dat het helemaal compleet goed is of niet? :)

Geplaatst:
ik had gisternacht rond 23u30 eens bekeken in 3ds max 7 enne ik zag dat er helemaal geen doorzichtige muren wat wil dat dan zeggen, wil dat dan zeggen dat het helemaal compleet goed is of niet? :)

Je hebt het model bekeken in 3ds max 7, daar zie je geen doorzichtige muren in.

Volgens mij moet je met zmodeler er een colfile van maken en die dan weer importer in zmodeler.

Dan via zmodeler je colfile exporteren naar .3ds bestand en importeren in zmodeler.

Dan kan je zien of je doorzichtige muren hebt.

Volgens mij moet het zo ;)

Geplaatst:

Volgens mij moet je met zmodeler er een colfile van maken en die dan weer importer in zmodeler.

Dan via zmodeler je colfile exporteren naar .3ds bestand en importeren in zmodeler.

ik ga niet meer maken want het lukt me toch zeker niet, modden en tutorials volgen sucks want ik kan dat zeker nooit begrijpen hoor :N:?:{

Geplaatst:

ik ga niet meer maken want het lukt me toch zeker niet, modden en tutorials volgen sucks want ik kan dat zeker nooit begrijpen hoor :N:?:{

Stuur je colfile anders maar naar mij dan ga ik het wel voor jou proberen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...