SWYV Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 wie kan er die brown streak trein omkeren en dan aanmaken? zo vind ik wat coolerder aan die trein Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 wie kan er die brown streak trein omkeren en dan aanmaken? zo vind ik wat coolerder aan die trein Ik kan dat mss wel Reageren
Cool Hand Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Wat bedoel je met omkeren ? Zorgen dat de trein de andere kant op rijdt (Rijft naar beide kanten)... Ik snap het niet.. of wil je de Loc. omdraaien ? Betere uitleg a.u.b. Groet, Koos Ouds. Reageren
SWYV Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 kijk vb naar thalys, de vooraan waar de bestuurder zit, ik vind dat bij brown streak ook zo de voorkant 180° draaien zo vind ik zeker cool aan treinen Reageren
Fabelous_P Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Of wat vet is voor de trein een hele nieuwe trein bijv. in plaats van De Brown Streak de Nederlandse Trein te maken. Of kan dat weer niet :unsure: Reageren
Cool Hand Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) Tuurlijk kan dat... maar wat doet een Nederlandse trein in Amerika.. En die trein die je daar ziet heeft Noooit een Loc voor of achter, 1 van de weinige passagiers treinen die dat in Amerika wel heeft is de Acela HP 9. (zie foto) Technische gegevens: Bouwjaar: 1998 tot 2001 Merk: Amtrak. Snelheid: 150 mp/h (240 km/h). Aantal gebouwd: 25. Max. Voltage: 2500 watt. Lengte: 202 m. Gewicht: 566 Tonnen. Verdeling: 1 motorwagen (stuurkop) + 6 passagier rijtuigen + 1 motorwagen (stuurkop) Zitplaatsen: 304 - 2e class. - 44 eerste klas. - 260 bussines. EDIT: 1 van de 6 ruituigen heeft ook een restaurantje. Bewerkt: 22 juli 2005 door Cool Hand Reageren
SWYV Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) maar dan moeten de dff van streak.dff en streakc.dff helemaal veranderd ik denk dat ik wel idee heb maar zal het me lukken weet ik voor zover van niet (ben bang van niet want heb geen echte ervaring om iets in gta sa te zetten en te laen werken :s ) maar ik kan redelijk wel heel goed tekenen in alleen sketchup hier zien jullie hoe de trein model moet eruitzien hier in 2delen aldus streak.dff en streakc.dff streak.dff streakc.dff let op het is maar en preview hoe ik zo'n trein wil zien in GTA SA als mooie vervanger voor die oerlelijke brown streak Bewerkt: 2 augustus 2005 door sonny yoshi Reageren
Jorge_F Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Hij ziet er heel mooi uit Ik ben bang dat het alleen niet gaat lukken , maar laat je niet ontmoedigen door mij. Het moet vast wel mogelijk zijn Reageren
SWYV Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Hij ziet er heel mooi uit Ik ben bang dat het alleen niet gaat lukken , maar laat je niet ontmoedigen door mij. Het moet vast wel mogelijk zijn tsjah ik heb er 2dagen met vele uren die trein gemaakt, maar nu ga ik ietsjes meer va,nbinnen afwerken zoals ruimten maar een ding zit me juist dwars hoe kunnen dueren openen? en hoe kunnen wielen dan draaien? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) Hij ziet er heel mooi uit Ik ben bang dat het alleen niet gaat lukken , maar laat je niet ontmoedigen door mij. Het moet vast wel mogelijk zijn tsjah ik heb er 2dagen met vele uren die trein gemaakt, maar nu ga ik ietsjes meer va,nbinnen afwerken zoals ruimten maar een ding zit me juist dwars hoe kunnen dueren openen? en hoe kunnen wielen dan draaien? De wielen zijn volgens mij aparte bestanden, die deuren weet ik niet. Ik had in VC namelijk een keer dat ik geen auto zag maar wel wielen, dit kwam doordat ik een .dff miste ofzo. Die wielen bij VC zitten er dus waarschijnlijk (zeg niet dat het zo is maar ik denk het) apart onder, ik weet niet of dit hetzelfde is met SA Bewerkt: 2 augustus 2005 door snorege Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 maar ik kan redelijk wel heel goed tekenen in alleen sketchup Ahum redelijk.. Ik denk niet dat iedereen van ons dat na kan doen.... Is wel degelijk mooi zeg het ff als je hem af hebt wil hem ook hebben hehe :'D Reageren
SWYV Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 ik had gisternacht rond 23u30 eens bekeken in 3ds max 7 enne ik zag dat er helemaal geen doorzichtige muren wat wil dat dan zeggen, wil dat dan zeggen dat het helemaal compleet goed is of niet? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 ik had gisternacht rond 23u30 eens bekeken in 3ds max 7 enne ik zag dat er helemaal geen doorzichtige muren wat wil dat dan zeggen, wil dat dan zeggen dat het helemaal compleet goed is of niet? Je hebt het model bekeken in 3ds max 7, daar zie je geen doorzichtige muren in. Volgens mij moet je met zmodeler er een colfile van maken en die dan weer importer in zmodeler. Dan via zmodeler je colfile exporteren naar .3ds bestand en importeren in zmodeler. Dan kan je zien of je doorzichtige muren hebt. Volgens mij moet het zo Reageren
SWYV Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 ik had gisternacht rond 23u30 eens bekeken in 3ds max 7 enne ik zag dat er helemaal geen doorzichtige muren wat wil dat dan zeggen, wil dat dan zeggen dat het helemaal compleet goed is of niet? Je hebt het model bekeken in 3ds max 7, daar zie je geen doorzichtige muren in. Volgens mij moet je met zmodeler er een colfile van maken en die dan weer importer in zmodeler. Dan via zmodeler je colfile exporteren naar .3ds bestand en importeren in zmodeler. Dan kan je zien of je doorzichtige muren hebt. Volgens mij moet het zo ik ga niet meer maken want het lukt me toch zeker niet, modden en tutorials volgen sucks want ik kan dat zeker nooit begrijpen hoor Reageren
Jorge_F Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 ik had gisternacht rond 23u30 eens bekeken in 3ds max 7 enne ik zag dat er helemaal geen doorzichtige muren wat wil dat dan zeggen, wil dat dan zeggen dat het helemaal compleet goed is of niet? Je hebt het model bekeken in 3ds max 7, daar zie je geen doorzichtige muren in. Volgens mij moet je met zmodeler er een colfile van maken en die dan weer importer in zmodeler. Dan via zmodeler je colfile exporteren naar .3ds bestand en importeren in zmodeler. Dan kan je zien of je doorzichtige muren hebt. Volgens mij moet het zo ik ga niet meer maken want het lukt me toch zeker niet, modden en tutorials volgen sucks want ik kan dat zeker nooit begrijpen hoor Stuur je colfile anders maar naar mij dan ga ik het wel voor jou proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.