Wauzie Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Tip: Je moet zoeken bij google naar blauwdrukken / blueprints. Dat zijn een soort van bouwtekeningen waar je van boven/onder/links/rechts/voren/achteren tegen aan kijkt. Reageren
Bartjex88 Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik heb er ook zeer veel gegevens van liggen 2a4 bladeren en ik heb er nieuwe prentjes bijgezet Reageren
SWYV Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ja, klopt... en als je nog wat technische gegevens vande trein wilt... je vraagt het maar. Ik heb namelijk veel gegevens liggen jij wilt geen screens maken van voorkant, achterkant, zijkant, bovenkant maarja angst voor auteursrechten Reageren
Bartjex88 Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ja, klopt... en als je nog wat technische gegevens vande trein wilt... je vraagt het maar. Ik heb namelijk veel gegevens liggen jij wilt geen screens maken van voorkant, achterkant, zijkant, bovenkant maarja angst voor auteursrechten snap ik nu eens niets van van wat je bedoelt! Reageren
SWYV Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 gisteren hadden ik en Cool hand gechatten over trein mod en ik kreeg idee om screens van trein zoals Acela te maken, alleen cool hand heeft een trein simualtion en ik vroeg aan hem om screens te maken van zo'n trein en die twijfelde dusjah :s Reageren
Bartjex88 Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 ik heb ook een trein simulator train simulator daar komt de acella in voor en ik heb ook trainz Reageren
SWYV Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 ik heb ook een trein simulator train simulator daar komt de acella in voor en ik heb ook trainz och bof ik even, want matiscus wil graag eens trein maken met zmodeler en die heeft daarvoor screens nodig om te kunnen bouwen, dus als jij wil mag jij "voorkant" , "achterkant" , "zijkanten" , bovenkanten" screeens maken en dan afgeven aan matiscus zodat hij eraan kun beginnen of aan iemand die jij ook kent die ook goed is in modden met z modeler he :'D Reageren
Matiscus Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Yep mij maakt het niet uit. Wie het maakt Heb trouwens nu toch een probleem..... Reageren
Crifox Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Het verzonken topic, word er ook nog iets hiermee gedaan of niet? Reageren
Velaro Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Als jullie willen maak ik wel screens van Acela (Ik heb namelijk Train Simulator ) :'D Reageren
Big-Bear Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 druk gewoon in bleuprints op Google, daar model je veel bter mee, en kan je veel bter de details zien, dan als de IRl screens Reageren
Jorge_F Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Waarom bumpen jullie dit topic anyway . Alsof er nog iemand bezig is met deze trein ... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.