Jump to content

[OV] opdracht 5: Sjakie en de Chocoladefabriek.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Alhoewel ik heel trots ben op mijn fabriek vind ik dat het meer jullie eigen fabriek moet worden. Daarom wil ik dat jullie een nieuwe naam, logo en slogan verzinnen. Ook wil ik graag een introductie met wat info. over de nieuwe fabriek. Ik laat de inwoners van het land stemmen wie deze opdracht wint. De persoon met de minste stemmen valt af. Het aantal stemmen dat je ontvangt is ook het aantal muntjes dat je verdient. De deadline ligt op volgende week zaterdag 14.00. Succes!

[table=simple] Spelers:

1. @Nyltje|20 muntjes + pistool

2. @Bassieboy35|50 Muntjes

4. @Ezra24rct3|48 muntjes

6. |20 muntjes

7. @TekaLoca|25 muntjes

8. @Krikke1992|30 muntjes

9. @Dexist|43 muntjes[/table]

Bewerkt: door Crazy-Ghost
  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Crazy-Ghost

9

• Dexist

7

• TekaLoca

7

• Nyltje

4

Geplaatst:

Hoe moet je een logo maken dan? Ik kan niks met Photoshop of wat dan ook : N

Ja het logo is nogal lastig als je niks met photoshop kan, of geen pro bent in fotoshoppen.
Geplaatst:

Ja als alles binnen is kan er gestemd worden. Idd zullen sommige mensen het meet paint moeten doen of creatief moeten zijn.

Geplaatst:

En als ik nou vertel dat er geen paint etc voor de iPad is waarmee je iets creatiefs mee kunt doen?

:7

Geplaatst:
En als ik nou vertel dat er geen paint etc voor de iPad is waarmee je iets creatiefs mee kunt doen? :7

Dan heb je pech! en mag je iets anders bedenken :klap:

Geplaatst:

Mis. kan je in een game wat doen. Met minecraft of gta met kogels in de muur?

Wat dacht je van iets zelf tekenen in het echt. Dat lijkt me een stuk makkelijker dan kogels in een muur schieten. :puh:
Geplaatst:

Mag mijn naam ook verwerkt worden in de naam van de fabriek, logo, slogans etc.? Zullen de stemmers weten op wie ze exact stemmen of moeten we anoniem blijven?

Geplaatst:
Mag mijn naam ook verwerkt worden in de naam van de fabriek, logo, slogans etc.? Zullen de stemmers weten op wie ze exact stemmen of moeten we anoniem blijven?
Ik denk alleen de nieuwe verzonnen naam van de fabriek, en verder anoniem. Is het eerlijkst lijkt me
Geplaatst:

Ik denk zelf dat anoniem het beste is. Behalve als iemand een goed argument heeft waarom het niet anoniem moet zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...