salva-mea Geplaatst: 5 april 2014 Rapport Geplaatst: 5 april 2014 Mijn character woont in de Richards Majestic toren. Als ik met 1 van m'n wagens naar buiten wil rijden dan ram ik elke keer mn garagedeur open dus mijn wagen is al beschadigd voor ik buiten ben. Kortom hij gaat te laat en/of te langzaam open. Hebben meer mensen hier last van? Reageren
Votair Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 Ik heb er in ieder geval geen last van en kan je er ook niet mee helpen Sorry! Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 Is dat met al je wagens, of alleen met je Sandking? Met de Sandking heb je dat iig in meerdere (wellicht alle) garages en is niets tegen te doen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 Is dat met al je wagens, of alleen met je Sandking? Met de Sandking heb je dat iig in meerdere (wellicht alle) garages en is niets tegen te doen. Enigste manier om dat te voorkomen is je mechanic bellen Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 Maar dat werkt alleen als je niet in de buurt van je garage bent. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 Dat is wel de keerzijde, inderdaad! Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 Misschien kan je je update van GTA V verwijderen en dan opnieuw downloaden. Reageren
salva-mea Geplaatst: 6 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2014 Ik heb geen Sandking haha. Is met al mn auto's ook de sportwagens. De update opnieuw installeren? Dat heb ik nog niet gedaan dus dat ga ik meteen ff doen :-) Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 Ik heb geen Sandking haha. Is met al mn auto's ook de sportwagens. De update opnieuw installeren? Dat heb ik nog niet gedaan dus dat ga ik meteen ff doen :-) weet je hoe het moet? EN NIET DE SAVEDATA VERWIJDEREN! Reageren
salva-mea Geplaatst: 6 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2014 Neem aan het mapje gamedata openen toch? Ik heb geen savedata van GTAV op deze PS-3 dat staat allemaal nog op een USB stick. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 Neem aan het mapje gamedata openen toch? Ik heb geen savedata van GTAV op deze PS-3 dat staat allemaal nog op een USB stick. ja gamedata en dan GTA V 1.11 verwijderen Reageren
salva-mea Geplaatst: 6 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2014 Verwijderen is gebeurt, is inmiddels weer geinstalleerd en hij download nu de updates. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 En nu hopen voor je dat het goed gaat! Reageren
salva-mea Geplaatst: 6 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2014 Idd, het is echt super vervelend als je auto al totall loss is voor je goed en wel uit je garage ben. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 Idd, het is echt super vervelend als je auto al totall loss is voor je goed en wel uit je garage ben. is het probleem al opgelost? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.