bcd_spirit Geplaatst: 5 juli 2004 Rapport Geplaatst: 5 juli 2004 Weet er soms iemand waar ik het nieuwste MTA programma kan vinden en waar het dan ook bij werkt en niet ergens waar je geen verbinding kan krijgen help me aub grtzz randy Reageren
Furi0uz Geplaatst: 5 juli 2004 Rapport Geplaatst: 5 juli 2004 Weet er soms iemand waar ik het nieuwste MTA programma kan vinden en waar het dan ook bij werkt en niet ergens waar je geen verbinding kan krijgenhelp me aub grtzz randy www.mtavc.com? Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 5 juli 2004 Rapport Geplaatst: 5 juli 2004 Ik kan iet op hun site komen , server plat ? Game Reageren
Mr.eminem Geplaatst: 5 juli 2004 Rapport Geplaatst: 5 juli 2004 Gewoon hier op gtagames.nl onder Downloads-GTA vc-multiplayer Reageren
Eclipse Geplaatst: 5 juli 2004 Rapport Geplaatst: 5 juli 2004 wil je ff een melding geven als je hem gevoden hebt???? hier is de link http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=14 Reageren
bcd_spirit Geplaatst: 6 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2004 ja ik heb hem gevonden en geïnstalleerd maar ik krijg geen verbinding en wat moet je bij host invullen want ik weet ni wat je allemaal moet instellen pls help me ik zou graag online spelen Reageren
Arjen Geplaatst: 6 juli 2004 Rapport Geplaatst: 6 juli 2004 ja ik heb hem gevonden en geïnstalleerd maar ik krijg geen verbinding en wat moet je bij host invullen want ik weet ni wat je allemaal moet instellen pls help me ik zou graag online spelen Daarvoor moet je de All Seeying Eye downloaden. (Download hem hier) Daarmee kan je veel servers zien. Wanneer je de ASE (All Seeying Eye) geinstalleerd hebt moet je op het knopje drukken met die rood en blauwe pijltje. Elke keer als je opnieuw MTA gaat spelen kun je het beste refreshen (druk op rood en blauw pijltje). Succes. Reageren
Jeffrey S Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 (bewerkt) Hmm,ik heb net MTA v0.3r2 gedownload van deze website,daarbij gelijk All Seeying Eye gedownload,maar als ik het IP adress invul en op cennect druk krijg de waarschuwing dat ik een uncompatible version heb ofzo,wat kan het probleem zijn? Edit: Nu krijg ik als ik op een server ben en op 'start game' druk de volgende waarschuwing: 'mta_dll.dll' could not be found.... :angry: <_< @ zooi! <_< Bewerkt: 23 juli 2004 door Jeffrey S Reageren
RTS Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Geplaatst: 24 juli 2004 Hmm,ik heb net MTA v0.3r2 gedownload van deze website,daarbij gelijk All Seeying Eye gedownload,maar als ik het IP adress invul en op cennect druk krijg de waarschuwing dat ik een uncompatible version heb ofzo,wat kan het probleem zijn?Edit: Nu krijg ik als ik op een server ben en op 'start game' druk de volgende waarschuwing: 'mta_dll.dll' could not be found.... :angry: <_< @ zooi! <_< Jep dat heb ik ook gehad, anders download eerst MTA 0.4. En heb je je vice city cd wel erin zitten, want ik had namelijk ook dat hij het niet deed omdat ik de cd er niet in had zitten Reageren
Jeffrey S Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Geplaatst: 24 juli 2004 Ik heb nu v0.4 geïnstalleerd,maar nu kan ik GTA niet meer kiezen uit de lijst van All Seeying Eye... <_< Reageren
Timovich Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Geplaatst: 24 juli 2004 Ik heb nu v0.4 geïnstalleerd,maar nu kan ik GTA niet meer kiezen uit de lijst van All Seeying Eye... <_< Dan moet je op Reset Game Path klikken Reageren
Jeffrey S Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Geplaatst: 24 juli 2004 In MTA? Maar hij staat niet meer in de lijst van het programma All Seeying Eye, dus ik kan op geen één server komen <_< Reageren
Timovich Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Geplaatst: 24 juli 2004 Heb je wel de legale versie van GTAIII of VC dan?? :ph34r: Reageren
Jeffrey S Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Geplaatst: 24 juli 2004 (bewerkt) Heb je wel de legale versie van GTAIII of VC dan?? :ph34r: Jah,heb gisteren de originele versie van VC binnen gekregen... Maar bij v0.3 stond die wel in e lijst van All Seeying Eye maar met v0.4 niet meer Bewerkt: 24 juli 2004 door Jeffrey S Reageren
Arjen Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Geplaatst: 24 juli 2004 Ik weet het wel. Je moet naar 'View' boven in het menu. Ga dan naar Options (F2). Daar moet je naar Games, dat staat helemaal links in het menuutje bij de Options. Selecteer dan 'Not Installed' (links in het witte veld). Dan zie je een heleboel multiplayer games. Als het goed is staat Multi Theft Auto daar ook tussen. Die selecteer je dan (dubbel klik) en dan installeerd hij dan. Dan druk je op 'Browse' en zoek je de MTAClient.exe. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.