Thabit Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2004 Jep, dat heeft bij mij ook geholpen en dankzij Cortez kon ik dus weer MTA spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeffrey S Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2004 (bewerkt) K bedankt voor de hulp,hij staat nu in de lijst,maar nu kan ik kiezen tussen; 0.1_0.2_0.22 en 0.3,maar niet v0.4 die ik heb... 'Update': ik heb nu heel wat servers gevonden,maar die zijn allemaal v0.3,heeft niemand nog versie 0.4 ofzo? Bewerkt: 24 juli 2004 door Jeffrey S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2004 Bij nederland staan wel een paar 0.4 servers(wel bijna allemaal lag servers maar ja) zoals MTA 0.4 <:::::::Melior::::::::> Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeffrey S Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2004 (bewerkt) Bij nederland staan wel een paar 0.4 servers(wel bijna allemaal lag servers maar ja) zoals MTA 0.4 <:::::::Melior::::::::> Ik haal 0.4 er wel weer af en installeer gewoon v0.3,maar dan krijg ik weer dat ik de verkeerde versie heb <_< 'Update': ik heb nu v0.3 weer geïnstalleerd,hij gaat nu wel gewoon naar servers,maar ik kan niet joinen,als ik op start game druk krijg ik het bericht: Error 'mta.dll.dll' could not be located Bewerkt: 24 juli 2004 door Jeffrey S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.eminem Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2004 Bij nederland staan wel een paar 0.4 servers(wel bijna allemaal lag servers maar ja) zoals MTA 0.4 <:::::::Melior::::::::> ik heb bij ASE helemaal geen 0.4 servers staan. hoe dat zo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
munitions Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 hm als je 0.4 eraf ahalt kan je niet met de mensen spelen die wel o.4 hebben dus daar moet je iets anders op verzinnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.