Jump to content

Plotseling een shirt met het Rockstar Games logo gekregen.


Michael

Recommended Posts

0_0.jpg

Ik wou vandaag eens spelen op Grand Theft Auto Online en toen zag ik plotseling dat ik een shirt had gekregen van Rockstar Games. Nou ben ik een beetje verward omdat ik zelf geen race of deathmatch heb gemaakt die Rockstar Verified is. Zijn er meer mensen die plotseling een shirt hebben gekregen? Ik vond het best wel gaaf dat ik een shirt heb gekregen maar ik vroeg me toch af als er meer mensen zijn

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Mm, ik meende dat dit T-shirt alleen voor de makers van verified jobs was...

Er zijn inderdaad nog vele anderen die hetzelfde shirt hebben gekregen. Ikzelf (nog) niet. Is een bug, lijkt mij.

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Zelfs mijn broertje heeft het gekregen (en die speelt nooit Online, dus dat zegt genoeg), dus het lijkt me dat er een bug zit bij de plaatsing van de voorwaarden waaraan je moet voldoen dat shirt te unlocken. Word waarschijnlijk snel gefixed.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit t-shirt krijg je wanneer je zelfgemaakte content instuurt.

Waarheen insturen?

En alleen als je content als Verified is aangemerkt of als je überhaupt iets instuurt?

Men zei op internet dat je het t-shirt kreeg als je überhaupt iets instuurde. Maar het zal wel waarschijnlijk een bug zijn, vooral om de reden die Narukami geeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees de titel en dacht een echt shirt,

was ik de enige die dat dacht :/ confused

Nee hoor, ik dacht dat ook maar toen dacht ik dat je helemaal geen adres hoeft op te geven voor online
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...