Michael Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 Ik wou vandaag eens spelen op Grand Theft Auto Online en toen zag ik plotseling dat ik een shirt had gekregen van Rockstar Games. Nou ben ik een beetje verward omdat ik zelf geen race of deathmatch heb gemaakt die Rockstar Verified is. Zijn er meer mensen die plotseling een shirt hebben gekregen? Ik vond het best wel gaaf dat ik een shirt heb gekregen maar ik vroeg me toch af als er meer mensen zijn Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 Dit t-shirt krijg je wanneer je zelfgemaakte content instuurt. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 (bewerkt) Mm, ik meende dat dit T-shirt alleen voor de makers van verified jobs was... Er zijn inderdaad nog vele anderen die hetzelfde shirt hebben gekregen. Ikzelf (nog) niet. Is een bug, lijkt mij. Bewerkt: 6 april 2014 door _Night-Men_ Reageren
HA5H Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 (bewerkt) . Bewerkt: 2 november 2016 door HA5H Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 Awesome! Ik ga binnenkort kijken of ik m ook heb gekregen. Reageren
Michael Geplaatst: 6 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2014 Mm, ik meende dat dit T-shirt alleen voor de makers van verified jobs was... Dat dacht ik ook inderdaad Reageren
Nissan Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 Zelfs mijn broertje heeft het gekregen (en die speelt nooit Online, dus dat zegt genoeg), dus het lijkt me dat er een bug zit bij de plaatsing van de voorwaarden waaraan je moet voldoen dat shirt te unlocken. Word waarschijnlijk snel gefixed. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 Dit t-shirt krijg je wanneer je zelfgemaakte content instuurt. Waarheen insturen? En alleen als je content als Verified is aangemerkt of als je überhaupt iets instuurt? Men zei op internet dat je het t-shirt kreeg als je überhaupt iets instuurde. Maar het zal wel waarschijnlijk een bug zijn, vooral om de reden die Narukami geeft. Reageren
Faenty. Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 Is het niet een beloning voor goed gedrag? Reageren
Recruut Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Ik lees de titel en dacht een echt shirt, was ik de enige die dat dacht :/ confused Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Ik lees de titel en dacht een echt shirt, was ik de enige die dat dacht :/ confused Nee hoor, ik dacht dat ook maar toen dacht ik dat je helemaal geen adres hoeft op te geven voor online Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Nooit gehad dat ding. Ik zou hem eerlijk gezegd ook niet willen, 'k vind 'm niet zo mooi Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Haha, een beste leuke bug. Reageren
Michael Geplaatst: 7 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Nooit gehad dat ding. Ik zou hem eerlijk gezegd ook niet willen, 'k vind 'm niet zo mooi Ik vind hem ook niet geweldig, alhoewel er ook shirts zijn voor mannen die veel mooier zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.