tjarda1999 Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2014 zou vet lijken als die komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2014 Eerst zien dan geloven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2014 Wat ERRWINS zegt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2014 Ik heb het niet zo op een hoop gepraat en wat random GTA V gameplay tussendoor, ik zie wel als het zo is, maar ik neem deze 'informatie' voorlopig niet serieus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2014 Geen enkele bronvermelding waar het precies uit GTA5 of de mogelijke audiofiles komt. Zo lang een betrouwbaarder persoon niet meldt waar het vandaan komt zou ik bijna zeggen dat hij het zelf heeft ingesproken voor een 'Like', Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2014 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
UberBug Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2014 (bewerkt) Er zijn idd de laatste tijd maar weinig tot geen bronnen op YT te vinden die serieus en objectief informatie/nieuws kunnen brengen! Het hele YT - waar ik persoonlijk heel veel en met plezier naar gekeken heb - is aan het instorten door hebberigheid (commerciele belangen). Alles wordt uit de kast gehaald om maar meer likes/subscribers te krijgen. Ook YT zelf is daar mede verantwoordelijk voor. Jammer hoor.... Er zijn wel alternatieven zoals Dailymotion en ZippCast maar op deze channels is nog niet genoeg interessants te vinden. Bewerkt: 7 april 2014 door sssjakie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wrecklezzdj Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2014 Er zijn idd de laatste tijd maar weinig tot geen bronnen op YT te vinden die serieus en objectief informatie/nieuws kunnen brengen! Het hele YT - waar ik persoonlijk heel veel en met plezier naar gekeken heb - is aan het instorten door hebberigheid (commerciele belangen). Alles wordt uit de kast gehaald om maar meer likes/subscribers te krijgen. Ook YT zelf is daar mede verantwoordelijk voor. Jammer hoor.... Er zijn wel alternatieven zoals Dailymotion en ZippCast maar op deze channels is nog niet genoeg interessants te vinden. bekijk filmpjes van domislive eens. Hij upload dagelijks filmpjes mbt gta. Tot nu toe is alles wat hij "voorspelde" uitgekomen. Zo ook bijv de kerst en valentijns update. Maar ook businesspack enz. Ook de auto's zoals de Jester en turismo enz had hij een aantal weken voor de update voorspelt. Ook heeft hij Gta stunts of the week filmpjes en zo nog meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
UberBug Geplaatst: 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2014 @wrecklezzdj, die heb ik ook bij mijn favorieten staan...net zoals MrBossWTF en voor de humor o.a. Lui Calibre en Vanossgaming... en zo kan ik er nog wel enkele opnoemen... maar dit zijn uitzonderingen...al zijn zij ook beroepsmatig met YT bezig. Mijn favorietenlijstje wordt dan ook steeds kleiner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.