Jump to content

audio files leaked

tjarda1999

Recommended Posts

Geen enkele bronvermelding waar het precies uit GTA5 of de mogelijke audiofiles komt. Zo lang een betrouwbaarder persoon niet meldt waar het vandaan komt zou ik bijna zeggen dat hij het zelf heeft ingesproken voor een 'Like',

Delen op andere websites

Er zijn idd de laatste tijd maar weinig tot geen bronnen op YT te vinden die serieus en objectief informatie/nieuws kunnen brengen! Het hele YT - waar ik persoonlijk heel veel en met plezier naar gekeken heb - is aan het instorten door hebberigheid (commerciele belangen). Alles wordt uit de kast gehaald om maar meer likes/subscribers te krijgen. Ook YT zelf is daar mede verantwoordelijk voor. Jammer hoor....

Er zijn wel alternatieven zoals Dailymotion en ZippCast maar op deze channels is nog niet genoeg interessants te vinden.

Bewerkt: door sssjakie
Delen op andere websites

Er zijn idd de laatste tijd maar weinig tot geen bronnen op YT te vinden die serieus en objectief informatie/nieuws kunnen brengen! Het hele YT - waar ik persoonlijk heel veel en met plezier naar gekeken heb - is aan het instorten door hebberigheid (commerciele belangen). Alles wordt uit de kast gehaald om maar meer likes/subscribers te krijgen. Ook YT zelf is daar mede verantwoordelijk voor. Jammer hoor....

Er zijn wel alternatieven zoals Dailymotion en ZippCast maar op deze channels is nog niet genoeg interessants te vinden.

bekijk filmpjes van domislive eens.

Hij upload dagelijks filmpjes mbt gta.

Tot nu toe is alles wat hij "voorspelde" uitgekomen. Zo ook bijv de kerst en valentijns update. Maar ook businesspack enz. Ook de auto's zoals de Jester en turismo enz had hij een aantal weken voor de update voorspelt.

Ook heeft hij Gta stunts of the week filmpjes en zo nog meer.

Delen op andere websites

@wrecklezzdj, die heb ik ook bij mijn favorieten staan...net zoals MrBossWTF en voor de humor o.a. Lui Calibre en Vanossgaming... en zo kan ik er nog wel enkele opnoemen... maar dit zijn uitzonderingen...al zijn zij ook beroepsmatig met YT bezig. Mijn favorietenlijstje wordt dan ook steeds kleiner

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...