Votair Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Beste forumleden, Ik vraag me af of jullie favoriete YouTubers hebben die regelmatig GTA V (en Online) content uploaden of ''Funny Moments'' maken of iets. Mijn lijstje: 1. speedyw03 2. VanossGaming 3. MrBossFTW 4. Lui Calibre 5. GTASeriesVideos 6. MessYourself 7. TheGamingLemon 8. iCrazyTeddy 9. SideArms4Reason 10. Rooster Teeth Zoals jullie zien zitten hier geen Nederlandse YT'ers bij zover ik ze ken. Ik ben benieuwd, naar al jullie favoriete YT'ers die iets van GTA: V uploaden. - Votair Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 VanOss Lui Calibre H2O Delirious Speedyw3 MrBossFTW Reageren
Votair Geplaatst: 7 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2014 VanOss Lui Calibre H2O Delirious Speedyw3 MrBossFTW Ongeveer zelfde lijstje als mij, Nice! Ik vind Delirious zijn lach trouwens wel geniaal! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 DefendTheHouse is nice met zijn Mythbusters filmpjes Reageren
Votair Geplaatst: 7 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2014 DefendTheHouse is nice met zijn Mythbusters filmpjes Vind ik ook! Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Ik kijk zulke filmpies zelden....vind het leuker om zelf te spelen Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 (bewerkt) Kwebbelkop. Dat is een Nederlander denk ik, maar die doet het wel in het Engels. Heeft onder andere een zeer grote reeks van 'Mythbusters'-filmpjes. Bewerkt: 7 april 2014 door Krikke1992 Reageren
Votair Geplaatst: 7 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Ik kijk zulke filmpies zelden....vind het leuker om zelf te spelen Dat kan natuurlijk ook! Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Geen, waarom zou ik uberhaupt mijn tijd hieraan verdoen, ik speel zelf of ik speel niet maar kijken... en dan nog die 'like en subscribe' reclame rechtsboven in beeld Als ik zo graag iets wil kijken zoek ik het op en de bovenste kies ik, boeit me niet wie het is. Reageren
Votair Geplaatst: 7 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2014 (bewerkt) Geen, waarom zou ik uberhaupt mijn tijd hieraan verdoen, ik speel zelf of ik speel niet maar kijken... en dan nog die 'like en subscribe' reclame rechtsboven in beeld Als ik zo graag iets wil kijken zoek ik het op en de bovenste kies ik, boeit me niet wie het is. Oke, duidelijk, Bewerkt: 7 april 2014 door Votair Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Kwebbelkop. Dat is een Nederlander denk ik, maar die doet het wel in het Engels. Heeft onder andere een zeer grote reeks van 'Mythbusters'-filmpjes. Kwebbelkop is een Nederlander, kijk maar naar zijn Twitter. Maar ik kijk soms naar Speedy en Vanoss en naar wat stunts van Kwebbelkop en nog een paar andere. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Geen, waarom zou ik uberhaupt mijn tijd hieraan verdoen, ik speel zelf of ik speel niet maar kijken... en dan nog die 'like en subscribe' reclame rechtsboven in beeld Als ik zo graag iets wil kijken zoek ik het op en de bovenste kies ik, boeit me niet wie het is. Hier sluit ik me dus volledig bij aan. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Ik kijk af en toe toch naar FailRace en zijn avonturen in V. Maar hij limiteert zich niet enkel tot V, hoewel ik zijn andere filmpjes ook nog wel amusant vind. Het zijn voornamelijk ingame-uitdagingen, dus niet de standaard "funny moments"- of stuntmontages. Reageren
Votair Geplaatst: 7 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Ik kijk af en toe toch naar FailRace en zijn avonturen in V. Maar hij limiteert zich niet enkel tot V, hoewel ik zijn andere filmpjes ook nog wel amusant vind. Het zijn voornamelijk ingame-uitdagingen, dus niet de standaard "funny moments"- of stuntmontages. je bedoelt challenges die kijkers sturen naar hem die hij dan uitvoert? Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Vanossgaming Speedywo3 GTA5Videos MrJamesGeary Messyourself Jacksepticeye Unspoken Ouch Ik kijk naar deze gasten omdat ze geniaal zijn. Als ik het zelf speel heb ik veel minder grappige momenten dan als ik naar zo'n video van 10 min kijk. Vooral bij Vanossgaming lach ik me elke video wel weer kapot! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.