Phoenyxar Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 je bedoelt challenges die kijkers sturen naar hem die hij dan uitvoert? Niet zozeer. Ik weet niet of het daadwerkelijk gebeurt, maar hij heeft voornamelijk uitdagingen tesamen met andere spelers in V. Uitdagingen die voornamelijk met de voertuigen te maken hebben, zoals bijvoorbeeld de map rondrijden zonder een keer een verharde weg aan te raken. Hij heeft gelijkaardige uitdagingen in Forza 4 etc. Zijn reeks die ik het meest heb gekeken is de Downhill Chaos, waar hij op zoek is naar het voertuig dat het snelste de Chiliad afrijdt. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 (bewerkt) Ik weet de maker(s) naam even niet uit mijn hoofd maar ik lach me altijd dood om elke video die begint met "Attention the following video is going to totally kick ass. If you enjoy any of it and or have a large penis please click the like button below" Een snelle search zegt dat dit natuurlijk speedyw03 is! Bewerkt: 7 april 2014 door .Sharingan Reageren
Votair Geplaatst: 8 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2014 je bedoelt challenges die kijkers sturen naar hem die hij dan uitvoert? Niet zozeer. Ik weet niet of het daadwerkelijk gebeurt, maar hij heeft voornamelijk uitdagingen tesamen met andere spelers in V. Uitdagingen die voornamelijk met de voertuigen te maken hebben, zoals bijvoorbeeld de map rondrijden zonder een keer een verharde weg aan te raken. Hij heeft gelijkaardige uitdagingen in Forza 4 etc. Zijn reeks die ik het meest heb gekeken is de Downhill Chaos, waar hij op zoek is naar het voertuig dat het snelste de Chiliad afrijdt. Oke, lijkt me leuk! Reageren
GTABoy01 Geplaatst: 8 april 2014 Rapport Geplaatst: 8 april 2014 VakoGames SpoOky1611 2 van mijn favoriete YouTubers. Reageren
Votair Geplaatst: 8 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2014 VakoGames SpoOky1611 2 van mijn favoriete YouTubers. Nice! >>> Door Jesperkaj: Zie PB!<<< Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 8 april 2014 Rapport Geplaatst: 8 april 2014 Kwebbelkop. Dat is een Nederlander denk ik, maar die doet het wel in het Engels. Heeft onder andere een zeer grote reeks van 'Mythbusters'-filmpjes. Ja, hij woont im Amsterdam en er zijn een aantal Q&A's waar hij Nederlands spreekt. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 8 april 2014 Rapport Geplaatst: 8 april 2014 VakoGames SpoOky1611 2 van mijn favoriete YouTubers. vakogames en enzoknol Reageren
Votair Geplaatst: 9 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2014 VakoGames SpoOky1611 2 van mijn favoriete YouTubers. vakogames en enzoknol Upload enzoknol gta v? Weet alleen dat milan 't upload van de broers. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Geplaatst: 9 april 2014 VakoGames en Fariko Noway Reageren
3L1077 Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Geplaatst: 9 april 2014 De enige waarop ik geabonneerd ben, is denk ik Olli43. Aangename jongeman om naar te luisteren. Reageren
StudioFreak Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Geplaatst: 12 april 2014 VakoGames en Fariko Noway Ik ook, maar dan met GTypo erbij Reageren
ImagineerBram Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Geplaatst: 12 april 2014 Ik kijk meestal gewoon voor de humor: KSIolaijdebt Kwebbelkop Roosterteeth UnspokenOuch GUN1223T ofzo iets dergelijks? OLLi43 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.