Niked Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Hoe krijg je de hotknife ? Ik weet dat je de wagen alleen maar kreeg als je de collector editie had Maar is er nog een andere manier om hem te krijgen ?
ERRWINS Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Hij was online te verkrijgen met de Valentijn update
Votair Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Misschien helpt deze video je? >>> Door Phoenyxar: Content verwijderd.<<<
Kaitjee98 Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Hij was online te verkrijgen met de Valentijn update De Roosevelt was te verkrijgen met de Valentijns update, de Hotknife is nooit beschikbaar geweest voor mensen die geen CE hebben.
ERRWINS Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Hij moet online beschikbaar zijn geweest want hij staat op de website van Legendary Motorsport.
Votair Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 k ga het straks proberen Ik heb verschillende reacties gehoord, over dat dit gepatcht zou zijn. Je kunt het proberen, maar ik geef geen 100% kans dat het lukt!
Niked Geplaatst: 7 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Hij moet online beschikbaar zijn geweest want hij staat op de website van Legendary Motorsport. voor de gene met de ce die de wagen ook online willen
xCrazyShotgun Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 (bewerkt) Je kan de Hotknife krijgen door een glitch met de mobiel, maar ik weet het niet zeker of dat het nog kan. Bewerkt: 7 april 2014 door xCrazyShotgun
Kaitjee98 Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Je kan de Hotknife krijgen door een glitch met de mobiel, maar ik weet het niet zeker of dat het nog kan. Ik denk niet dat R* vriendelijk zal zijn als ze erachter komen, daarom zou ik het ook niet doen. Ik wil niet het risico lopen dat mijn 1.7 miljoen wordt verwijderd ofzo.
Mocrotunus Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Als het de video was met die url/link aan te passen naar de url van de hotknife en dan purchasecar dan werkt ie niet meer
Votair Geplaatst: 8 april 2014 Rapport Geplaatst: 8 april 2014 Als het de video was met die url/link aan te passen naar de url van de hotknife en dan purchasecar dan werkt ie niet meer Dat was hem, ja.
Jesperkaj Geplaatst: 8 april 2014 Rapport Geplaatst: 8 april 2014 Glitches als het verkrijgen van bijzondere voertuigen mag niet besproken worden. Discussie gesloten.
Recommended Posts