Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe krijg je de hotknife ?

Ik weet dat je de wagen alleen maar kreeg als je de collector editie had

Maar is er nog een andere manier om hem te krijgen ?

Geplaatst:

Hij was online te verkrijgen met de Valentijn update

De Roosevelt was te verkrijgen met de Valentijns update, de Hotknife is nooit beschikbaar geweest voor mensen die geen CE hebben.
Geplaatst:

Hij moet online beschikbaar zijn geweest want hij staat op de website van Legendary Motorsport.

Geplaatst:

k ga het straks proberen

Ik heb verschillende reacties gehoord, over dat dit gepatcht zou zijn.

Je kunt het proberen, maar ik geef geen 100% kans dat het lukt!

Geplaatst:

Hij moet online beschikbaar zijn geweest want hij staat op de website van Legendary Motorsport.

voor de gene met de ce die de wagen ook online willen

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan de Hotknife krijgen door een glitch met de mobiel, maar ik weet het niet zeker of dat het nog kan.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Geplaatst:

Je kan de Hotknife krijgen door een glitch met de mobiel, maar ik weet het niet zeker of dat het nog kan.

Ik denk niet dat R* vriendelijk zal zijn als ze erachter komen, daarom zou ik het ook niet doen. Ik wil niet het risico lopen dat mijn 1.7 miljoen wordt verwijderd ofzo.
Geplaatst:

Als het de video was met die url/link aan te passen naar de url van de hotknife en dan purchasecar dan werkt ie niet meer :)

Geplaatst:

Als het de video was met die url/link aan te passen naar de url van de hotknife en dan purchasecar dan werkt ie niet meer :)

Dat was hem, ja.

Geplaatst:

Glitches als het verkrijgen van bijzondere voertuigen mag niet besproken worden.

Discussie gesloten. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...