Jochems Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Vandaag heb ik (alweer) een bug gevonden. Pak een Special Carbine (geweer) en loop het water in. Je loopt dan over de bodem heen, zonder dat er leven vanaf gaat.. Dit werkt bij mij tenminste wel.. Laat maar kan ik met alle wapens. :') >>> Door Bassieboy35: Dubbele posts samengevoegd, gebruik in het vervolg de bewerk-knop.<<< Reageren
ERRWINS Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Sorry maar dat is bij mij niet mogelijk Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Heb deze bug ook al een aantel keer gehad. Hier wat zelf opgenomen materiaal van de bug. Reageren
Jochems Geplaatst: 7 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Ik heb het ook opgenomen.. haha Reageren
Nissan Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Exact dezelfde bug als in San Andreas dus. Ik denk haast dat dit met opzet is gedaan . Ik vraag me af of dit gefixed word of niet, dat horen we van R* wel als er meerdere meldingen over komen. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Vandaag heb ik (alweer) een bug gevonden. Welke heb je dan nog gevonden? (ik vraag het uit interesse, niet om sarcastisch over te komen ) Wel leuk, ik wist het nog niet, ga het morgen gelijk uittesten. Maakt het uit of het in singleplayer is of in Online? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Mijn GTA werkt blijkbaar te goed want ik kan dit niet Reageren
R3ne Geplaatst: 8 april 2014 Rapport Geplaatst: 8 april 2014 deze bug is er indd al een tijdje..heb hetzelfde meegemaakt wat ik zwaar irritant vind..hoop dat het gefixt word Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Geplaatst: 9 april 2014 Nooit gehad, ben niet zo van de glitches dus het spijt me niks Reageren
mert17 Geplaatst: 13 april 2014 Rapport Geplaatst: 13 april 2014 Waarom poste je dit niet in deze topic? Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 13 april 2014 Rapport Geplaatst: 13 april 2014 Waarom poste je dit niet in deze topic? ik snap jou echt niet. Reageren
Michael Geplaatst: 15 april 2014 Rapport Geplaatst: 15 april 2014 Ik heb hier al vaker van gehoord maar ik heb het zelf niet geprobeerd, dat komt omdat ik er niet van hou om glitches en hacks te gebruiken in spellen. Misschien ga ik het zelf eens proberen, maar ik hoop in ieder geval dat Rockstar Games dit gaat patchen, aangezien mij dit enorm vervelend lijkt wanneer je aan het varen bent en opeens van onderen wordt beschoten met een Rocket Launcher. Waarom poste je dit niet in deze topic? Ik begrijp totaal niet waarom je dit bericht hebt geciteerd om in dit topic te reageren. Normaal wordt er verwacht om een nuttige reactie op het forum te plaatsen, maar zonder enige tekst en gewoon een citatie is dit dus gewoon onnodig en zal ik er maar overheen lezen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.