Jump to content

Empire Earth 2

peter-de-gekste

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo mensen..sinds kort heb ik het spel Empire Earth 2..wat overigens heel vet is..maar ik heb 1 probleem..als ik ga spelen..doet hij heeeel langzaam..mijn neven..hebben de cd een tijdje geleend..en bij hun doet ie het wel heel goed..ik heb de instellingen hetzelfde staan en ik heb zelfs een betere PC..en ik heb mijn video kaart ook geinstaleerd..wie kan mij hiermee helpen????? :(

Geplaatst:

Staan de nieuwste drivers erop van je videokaart?

Anders moet je die erop zetten.

Geplaatst:
Staan de nieuwste drivers erop van je videokaart?

Anders moet je die erop zetten.

die staan er op ja

Geplaatst: (bewerkt)
hallo mensen..sinds kort heb ik het spel Empire Earth 2..wat overigens heel vet is..maar ik heb 1 probleem..als ik ga spelen..doet hij heeeel langzaam..mijn neven..hebben de cd een tijdje geleend..en bij hun doet ie het wel heel goed..ik heb de instellingen hetzelfde staan en ik heb zelfs een betere PC..en ik heb mijn video kaart ook geinstaleerd..wie kan mij hiermee helpen????? :(

wie weet nou hoe dit komt??..zou het eraan kunne ligge dat t een gekopieerd spel is? :huh:

EDIT: 80ste bericht :)

Bewerkt: door peter-de-gekste
Geplaatst:

wie weet nou hoe dit komt??..zou het eraan kunne ligge dat t een gekopieerd spel is? :huh:

Wij mogen je niet met illegaale zaken helpen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...