ERRWINS Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2014 Graag gedaan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2014 Als je via je PS3 een screenshot maakt, moet je die naar jezelf e-mail via de browser. Daar kun je de foto toevoegen en zo uploaden via je PC En hoe maak je die op de PS3 Super Slim? En hoe voeg je die toe aan die email. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2014 Als je via je PS3 een screenshot maakt, moet je die naar jezelf e-mail via de browser. Daar kun je de foto toevoegen en zo uploaden via je PC En hoe maak je die op de PS3 Super Slim? En hoe voeg je die toe aan die email. Een super slim heeft geen screenshot functie, helaas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vandijk0348 Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2014 (bewerkt) Staat ik net bij de LSC in de stad. Een x aantal spelers scheurde daar ook rond en knalde elkaar lekker af. Zat er dus eentje tussen die op de grond en tegen wat muren schoot, daar spoot water uit en ineens had ik 'n ''waterval'' voor mn neus. Heb er een foto van gemaakt, hoe dump ik die hier? Bewerkt: 12 april 2014 door Vandijk0348 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2014 (bewerkt) Zonder de code [img=http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1100/CncRXbIXf0i5aIqk-4AQBw/0_0.jpg] Bewerkt: 12 april 2014 door ERRWINS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2014 Staat ik net bij de LSC in de stad. Een x aantal spelers scheurde daar ook rond en knalde elkaar lekker af. Zat er dus eentje tussen die op de grond en tegen wat muren schoot, daar spoot water uit en ineens had ik 'n ''waterval'' voor mn neus. Heb er een foto van gemaakt, hoe dump ik die hier? ziet er wel grappig uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2014 Jupp hoe maak je sceenshots dan op ps3? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2014 Als je de 'normale' versie hebt: PS-knop tegelijk indrukken met de start knop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2014 Als je de 'normale' versie hebt: PS-knop tegelijk indrukken met de start knop En hoe deel ik die dan op bv dit forum? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2014 Als je de 'normale' versie hebt: PS-knop tegelijk indrukken met de start knop En hoe deel ik die dan op bv dit forum? 'Als je via je PS3 een screenshot maakt, moet je die naar jezelf e-mail via de browser. Daar kun je de foto toevoegen en zo uploaden via je PC ' Aldus ERRWINS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2014 Als je de 'normale' versie hebt: PS-knop tegelijk indrukken met de start knop En hoe deel ik die dan op bv dit forum? De foto komt dan in een mapje genaamd: Screenshots. Ga naar de webbrowser van je PS3 en log in op je mail. (Waarschijnlijk outlook.com). Stuur via daar een mail naar jezelf met als bijlage de foto die je zojuist gemaakt hebt. Daarna log je in op je mail via de PC en sla je de foto op om het daarna te kunnen uploaden. Het is inderdaad wat omslachtig maar dit is de enige manier die ik tot nu toe ken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MGeertruy Geplaatst: 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2014 weet er iemand vanaf waneer dat een buzzard begint te spawnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
taker1987 Geplaatst: 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2014 even een vraagje , ik zit met iets raars ,, als ik mijn mechanic open staan er 2 dingen bij die destroyed zijn maar die ik niet terug kan vinden bij mors mutual .. het gaat om de volgende types , gresley , baller .. hoe kan ik deze 2 terug krijgen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2014 Dan waren ze blijkbaar niet verzekerd en kun je ze dus ook niet terug krijgen. Tenzij je ze nogmaals steelt of koopt natuurlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
taker1987 Geplaatst: 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2014 maar waarom staan ze dan nog in mn lijst ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.