TheDutchWesley Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2014 http://www.gtaforum....der-te-bepalen/ Zovan: "fack jullie, ik shotgun de eerste meeting en ik wil de eerste meeting organiseren met heists.' Zeg jij met je 'shotgun' kerstmeeting 2 weken voor aanvang van de meeting is normaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JJ-B Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2014 Ik ben ziek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2014 Dat het elke dag bewolkt is, en dat het veel te hard waait. Naja, je krijgt echt een ultieme kerstgevoel met dit weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2014 (bewerkt) Het waait hier pauper hard! Bewerkt: 22 december 2014 door Votair Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2014 Dat mijn laptop scherm kapot is en dat het internet eruit ligt! :@ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2015 Onze CV-ketel heeft afgelopen dinsdag definitief de geest gegeven en dientengevolge zitten we hier al een paar dagen zonder verwarming en warm water. Aangenaam vooruitzicht dat er morgen een nieuwe wordt geïnstalleerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2015 Dit haat ik dus : Hiervoor hebben we het grote klaagtopic, je kunt daar heerlijk klagen/haten op dit soort dingen. ~ Venzio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2015 GTST. Meest domme programma ever. :/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2015 Dit haat ik dus : Hiervoor hebben we het grote klaagtopic, je kunt daar heerlijk klagen/haten op dit soort dingen. ~ Venzio Ik wil graag klagen over mensen die overal om gaan lopen huilen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2015 Vanavond had ik een avond georganiseerd voor mijn cliënten met een lichtverstandelijke beperking van de Fysiotherapie om kennis te maken met sportverenigingen in de buurt. Rond de 8 tot 10 verenigingen uitgenodigd en waren allen aanwezig. Komt er maar 1 cliënt opdagen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2015 Mensen die vragen bij je om sigaretten, terwijl je geen sigaretten bij je hebt en dat hun steeds beginnen te zeuren over hun nicotine gebrek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2015 Vanavond had ik een avond georganiseerd voor mijn cliënten met een lichtverstandelijke beperking van de Fysiotherapie om kennis te maken met sportverenigingen in de buurt. Rond de 8 tot 10 verenigingen uitgenodigd en waren allen aanwezig. Komt er maar 1 cliënt opdagen.. Ik haat die nieuwe dingentjes die mensen bij hun status update op Facebook kunnen gooien zoals "voelt zich feestelijk" of "voelt zich trots" en dan ook nog met zo'n domme kut smiley erbij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2015 Huiswerk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2015 Zo, even zin om lekker los te gaan. Waterige cola, Amstel, VVD, kleine kinderen in het openbaar vervoer, trage PC's, Cristiano Ronaldo, volk met wel 40 petjes in de kast, Peter R. de Vries, voetschimmel, Mark Rutte, de Zwarte Piet discussie, Ajax, Feyenoord, Albert Verlinde, de OV-chipkaart, pauperige haargel, botte messen. Was effe nice. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T2own-Gamer Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2015 (bewerkt) Ik haat als een topic niet te vinden is. Nu blijken er twee van deze topics te bestaan. Eigenlijk zou men de nuttige posts van het overbodige topic hierin plaatsen. (samenvoegen en het oude topic verwijderen). Verder heb ik een hekel aan iedereen, omdat het gras altijd groener is aan de overkant. GTX 970, i7, PS4 en Xbone inbe4. Ik ken niemand die dit heeft. Bewerkt: 16 april 2015 door T2own-Gamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.