Jump to content

Het grote klaagtopic


Teh_Ninja

Recommended Posts

  • Reacties 475
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    25

  • NicolaB

    22

  • .PhoeniX.

    22

  • SpacyColours

    21

  • 2 weken later...

Onze CV-ketel heeft afgelopen dinsdag definitief de geest gegeven en dientengevolge zitten we hier al een paar dagen zonder verwarming en warm water. Aangenaam vooruitzicht dat er morgen een nieuwe wordt geïnstalleerd. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Dit haat ik dus :duh: :

Hiervoor hebben we het grote klaagtopic, je kunt daar heerlijk klagen/haten op dit soort dingen. :slotje: ~ Venzio

Ik wil graag klagen over mensen die overal om gaan lopen huilen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vanavond had ik een avond georganiseerd voor mijn cliënten met een lichtverstandelijke beperking van de Fysiotherapie om kennis te maken met sportverenigingen in de buurt. Rond de 8 tot 10 verenigingen uitgenodigd en waren allen aanwezig. Komt er maar 1 cliënt opdagen.. :@

Link to comment
Delen op andere websites

Vanavond had ik een avond georganiseerd voor mijn cliënten met een lichtverstandelijke beperking van de Fysiotherapie om kennis te maken met sportverenigingen in de buurt. Rond de 8 tot 10 verenigingen uitgenodigd en waren allen aanwezig. Komt er maar 1 cliënt opdagen.. :@

:7

Ik haat die nieuwe dingentjes die mensen bij hun status update op Facebook kunnen gooien zoals "voelt zich feestelijk" of "voelt zich trots" en dan ook nog met zo'n domme kut smiley erbij :@

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, even zin om lekker los te gaan.

Waterige cola, Amstel, VVD, kleine kinderen in het openbaar vervoer, trage PC's, Cristiano Ronaldo, volk met wel 40 petjes in de kast, Peter R. de Vries, voetschimmel, Mark Rutte, de Zwarte Piet discussie, Ajax, Feyenoord, Albert Verlinde, de OV-chipkaart, pauperige haargel, botte messen.

Was effe nice.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haat als een topic niet te vinden is.

Nu blijken er twee van deze topics te bestaan. Eigenlijk zou men de nuttige posts van het overbodige topic hierin plaatsen. (samenvoegen en het oude topic verwijderen).

Verder heb ik een hekel aan iedereen, omdat het gras altijd groener is aan de overkant. GTX 970, i7, PS4 en Xbone inbe4. Ik ken niemand die dit heeft.

Bewerkt: door T2own-Gamer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...