Jump to content

Het grote klaagtopic

Teh_Ninja

Recommended Posts

Lange schooldagen terwijl het mooi weer is.

En warm weer als het zwembad nog niet open is. :(

Van 8 uur s ochtends tot 9 uur s avonds stage lopen en naar school 2x in de week. Nu jij. :7

5 dagen stage lopen van 9 tot 5 en dan 4 dagen in de week ook nog werken van 7 tot 10 's avonds

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Delen op andere websites

• Reacties 475
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tommie59

25

• NicolaB

22

• .PhoeniX.

22

• SpacyColours

21

Lange schooldagen terwijl het mooi weer is.

En warm weer als het zwembad nog niet open is. :(

Van 8 uur s ochtends tot 9 uur s avonds stage lopen en naar school 2x in de week. Nu jij. :7

Van dinsdag tot vrijdag praktijkexamen, 8:15 tot 15:00 (vandaag tot 14:05 :7) en vrijdag na 12:00 vakantie. Nu jij :7:cab:

:7 :7

Bewerkt: door Tommie59
Delen op andere websites

Tegenwind. Man, man, in Zuid-West Friesland kan het ook nooit een dagje windstil zijn... Altijd windkracht 3 a 4... :-(

Ach jo niet zo miepen. Ik heb windkracht drie tegen, omdat ik in Friesland woon. In de polder en omstreken daar heb je altijd wind en klagen wij? Nee dus.

Dat was mijn klacht, ik klaag om wat je te klagen hebt.

Delen op andere websites

Tegenwind. Man, man, in Zuid-West Friesland kan het ook nooit een dagje windstil zijn... Altijd windkracht 3 a 4... :-(

Ach jo niet zo miepen. Ik heb windkracht drie tegen, omdat ik in Friesland woon. In de polder en omstreken daar heb je altijd wind en klagen wij? Nee dus.

Dat was mijn klacht, ik klaag om wat je te klagen hebt.

Dat komt vast omdat je altijd wind mee hebt in die polder van jou.

05:00uur ging de wekker vanmorgen en rond 19:00uur thuis.

morgen weer zo'n dag :7

Delen op andere websites

Daarom ga ik voor de auto :D

Maargoed, mijn klacht, de verwarming voel ik pas echt als ik op m'n werk ben :7 Zwaar leven inderdaad...

Bewerkt: door im_ruben
Delen op andere websites

REGEN!! :-(

Ah, dat is toch niet zo erg. Het brengt in ieder geval een voordeel met zich mee, want voor de natuur is zo'n regenbui juist goed.

Maar ja, dat is m'n eigen mening :puh:

OT: Vanochtend gevoetbald, en toch hoefde ik geen ene zak uit te voeren... Op zulke momenten heb ik echt hekel aan :-(

Delen op andere websites

OT: Vanochtend gevoetbald, en toch hoefde ik geen ene zak uit te voeren... Op zulke momenten heb ik echt hekel aan :-(

Dat heb ik als keeper ook wel eens. Vooral als het regent of sneeuwt, heb je geen blije Nicola. :duh:(1)

Het allerleukste is dan dat je dan in eens rond de 80e minuut tientallen ballen uit het niks om je oren krijgt geworpen en jij dan met je verkleumde lichaam en drab-kledij dan even de held moet gaan uithangen (wat dan natuurlijk vaak niet zo top gaat.) (2)

Als het wel top gaat, dan heb je wel een onoverwinnelijk gevoel :puh:(3)

1.

muddy-pitch.jpg

2.

1401961302-999.jpg

3.

article-0-0050A1BF00000258-273_634x337.jpg

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...