Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2015 (bewerkt) Lange schooldagen terwijl het mooi weer is. En warm weer als het zwembad nog niet open is. Van 8 uur s ochtends tot 9 uur s avonds stage lopen en naar school 2x in de week. Nu jij. 5 dagen stage lopen van 9 tot 5 en dan 4 dagen in de week ook nog werken van 7 tot 10 's avonds Bewerkt: 22 april 2015 door Tommy-Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 22 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2015 (bewerkt) Lange schooldagen terwijl het mooi weer is. En warm weer als het zwembad nog niet open is. Van 8 uur s ochtends tot 9 uur s avonds stage lopen en naar school 2x in de week. Nu jij. Van dinsdag tot vrijdag praktijkexamen, 8:15 tot 15:00 (vandaag tot 14:05 ) en vrijdag na 12:00 vakantie. Nu jij :7 Bewerkt: 22 april 2015 door Tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 22 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2015 Tegenwind. Man, man, in Zuid-West Friesland kan het ook nooit een dagje windstil zijn... Altijd windkracht 3 a 4... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 22 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2015 Tegenwind. Man, man, in Zuid-West Friesland kan het ook nooit een dagje windstil zijn... Altijd windkracht 3 a 4... Ach jo niet zo miepen. Ik heb windkracht drie tegen, omdat ik in Friesland woon. In de polder en omstreken daar heb je altijd wind en klagen wij? Nee dus. Dat was mijn klacht, ik klaag om wat je te klagen hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 22 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2015 Tegenwind. Man, man, in Zuid-West Friesland kan het ook nooit een dagje windstil zijn... Altijd windkracht 3 a 4... Ach jo niet zo miepen. Ik heb windkracht drie tegen, omdat ik in Friesland woon. In de polder en omstreken daar heb je altijd wind en klagen wij? Nee dus. Dat was mijn klacht, ik klaag om wat je te klagen hebt. Dat komt vast omdat je altijd wind mee hebt in die polder van jou. 05:00uur ging de wekker vanmorgen en rond 19:00uur thuis. morgen weer zo'n dag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 22 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2015 (bewerkt) Tegenwind. Man, man, in Zuid-West Friesland kan het ook nooit een dagje windstil zijn... Altijd windkracht 3 a 4... Daarom ga ik voor de auto Maargoed, mijn klacht, de verwarming voel ik pas echt als ik op m'n werk ben Zwaar leven inderdaad... Bewerkt: 22 april 2015 door im_ruben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 23 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2015 Liedjes waar je niet mee kan stoppen. (Ook toepasselijk voor hierboven. ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2015 Klootzakken die zeggen dat ze naar een meeting komen maar vervolgens niet komen opdagen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 25 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2015 REGEN!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 25 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2015 REGEN!! Ah, dat is toch niet zo erg. Het brengt in ieder geval een voordeel met zich mee, want voor de natuur is zo'n regenbui juist goed. Maar ja, dat is m'n eigen mening OT: Vanochtend gevoetbald, en toch hoefde ik geen ene zak uit te voeren... Op zulke momenten heb ik echt hekel aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 25 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2015 OT: Vanochtend gevoetbald, en toch hoefde ik geen ene zak uit te voeren... Op zulke momenten heb ik echt hekel aan Dat heb ik als keeper ook wel eens. Vooral als het regent of sneeuwt, heb je geen blije Nicola. (1) Het allerleukste is dan dat je dan in eens rond de 80e minuut tientallen ballen uit het niks om je oren krijgt geworpen en jij dan met je verkleumde lichaam en drab-kledij dan even de held moet gaan uithangen (wat dan natuurlijk vaak niet zo top gaat.) (2) Als het wel top gaat, dan heb je wel een onoverwinnelijk gevoel (3) 1. 2. 3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2015 Pas om 15:00 uur bij de klant terecht kunnen Afspraken laat op de middag zijn strontvervelend!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JJ-B Geplaatst: 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2015 Gisteren op de bank geploft, kwam ik op een keiharde rand terecht. Ik heb er nu nog steeds last van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2015 Ik wilde vanochtend gaan liggen in bed dus wil m'n hoofd op m'n kussen leggen, knal ik met m'n kop op de rand van m'n bed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 1 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2015 Gisteravond tijdens het voetbaltraining betrok de lucht en plotseling ging het stortregenen, echt fantastisch... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.