JasonStatham Geplaatst: 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2015 De NS en haar uitgestippelde dienstregelingen en fietsendieven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverRST Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2015 Dat de Huawei P8 Max niet meer te koop is in Nederland en weet nog steeds niet precies waarom. Als de nieuwe telefoons tegenvallen, ga ik de P8 Max op eBay bestellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 13 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2015 Arrogante, onnozele mensen, oftewel; Mensen die denken dat ze overal gelijk op hebben, terwijl ze in de werkelijkheid fout zitten. En toch blijven ze doordrammen dat ze 't correct hebben. Bij zulk soort type mensen trek ik erg gauw de streep. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 13 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2015 Een half uur op je vreten moeten wachten in een restaurant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlexxNL Geplaatst: 13 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2015 Een half uur op je vreten moeten wachten in een restaurant Dat vind ik niet heel erg raar als het een heel goed restaurant is en alles goed en vers word klaar gemaakt is een half uur kort hoor Ik heb 2 keer in schevingen gegeten en heb daar wel eens bij een restaurant een uur moeten wachten om dat echt alles op dat moment wanneer jij het besteld vers word klaar gemaakt Mensen die niet willen door rijden biij het stop ligt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 13 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2015 De A2 en haar trajectcontroles. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 13 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2015 Een half uur op je vreten moeten wachten in een restaurant Dat vind ik niet heel erg raar als het een heel goed restaurant is en alles goed en vers word klaar gemaakt is een half uur kort hoor Ik heb 2 keer in schevingen gegeten en heb daar wel eens bij een restaurant een uur moeten wachten om dat echt alles op dat moment wanneer jij het besteld vers word klaar gemaakt Ik vind een uur echt te veel. Ik ga er dan ook niet van uit dat het écht vers is. Dat wil zeggen, dat ik niet verwacht dat meneer de chefkok eerst nog even de weilanden in moet rennen om mijn biefstuk te halen. Dat os ook onzin, dat proef je er niet aan en kost veel te veel tijd; die tijd heb normaliter ik niet. Voor de rest is het vaak ook kwestie van plannen. Bij de Chinees wordt het ook op het moment gemaakt dat je er om vraagt, maar zijn er ook bepaalde producten waar ze al in de middag mee bezig zijn geweest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2015 Sommige personen op Facebook zijn nog te dom om te poepen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2015 Wat? ^^ Ok, op dit ogenblik kan ik 'slechts' over één ding klagen; Waarom is het zó stil? (Ik doelde op 't forum.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2015 Sommige personen op Facebook zijn nog te dom om te poepen. Ja echt, sommigen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2015 Sommige personen op Facebook zijn nog te dom om te poepen. Inderdaad. En omdat ze niet kunnen poepen schijten ze het internet maar onder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlexxNL Geplaatst: 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2015 Sommige bestuurders op de weg wat kan ik me daar aan ergere. Regen zo hard dat de ruitenwissers het amper aan kunnen en dan gewoon met 150 of harder voorbij. En vlakbij hogeveen een zwaar ongeluk en 3 keer raden welke auto's die mij bij staphorts voor knalde lagen nu op de vangrail. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 1 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2015 Kerstmuziek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 1 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2015 Kerstmuziek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 1 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2015 Leraren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.