Sir_Ballas Geplaatst: 1 december 2015 Rapport Geplaatst: 1 december 2015 Een half uur op je vreten moeten wachten in een restaurant Dat vind ik niet heel erg raar als het een heel goed restaurant is en alles goed en vers word klaar gemaakt is een half uur kort hoor Ik heb 2 keer in schevingen gegeten en heb daar wel eens bij een restaurant een uur moeten wachten om dat echt alles op dat moment wanneer jij het besteld vers word klaar gemaakt Mensen die niet willen door rijden biij het stop ligt Ik heb een keer een uur zitten wachten op een bak kapsalon van de bezorgturk. Lompe drol kon m'n huis niet vinden. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 1 december 2015 Rapport Geplaatst: 1 december 2015 (bewerkt) Spelers die niet willen verkopen op FUT, terwijl je er grof geld voor betaald hebt.. Klacht 2: Wil je Elder Scrolls Online opstarten na 4 maanden niet gespeeld te hebben zijn de servers down voor onderhoud.. -.- Bewerkt: 1 december 2015 door NickOwnage Reageren
ERRWINS Geplaatst: 1 december 2015 Rapport Geplaatst: 1 december 2015 Lelijke meisjes die arrogant doen omdat ze denken dat ze knap zijn. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 1 december 2015 Rapport Geplaatst: 1 december 2015 Ik heb een keer een uur zitten wachten op een bak kapsalon van de bezorgturk. Lompe drol kon m'n huis niet vinden. Met een turkse tom tom word dat niet wat nee. Reageren
Michael Geplaatst: 1 december 2015 Rapport Geplaatst: 1 december 2015 Dat iedereen van je klas zegt dat je een party pooper bent omdat je niet meedoet met bowlen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 december 2015 Rapport Geplaatst: 1 december 2015 Dat iedereen van je klas zegt dat je een party pooper bent omdat je niet meedoet met bowlen. Moet je zeggen dat je veel 'spannendere dingen' gaat doen, Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 1 december 2015 Rapport Geplaatst: 1 december 2015 Dat iedereen van je klas zegt dat je een party pooper bent omdat je niet meedoet met bowlen. Moet je zeggen dat je veel 'spannendere dingen' gaat doen, knikkeren tijdens schooltijd. Reageren
RUBENN Geplaatst: 1 december 2015 Rapport Geplaatst: 1 december 2015 Als ik op de fiets zit; alle auto's. Als ik in de auto zit; alle fietsers. Reageren
aron24 Geplaatst: 1 december 2015 Rapport Geplaatst: 1 december 2015 Mensen die twee stoelen in de bus innemen en je tegen het raam aanduwen. Lelijke meisjes die arrogant doen omdat ze denken dat ze knap zijn. Uiteraard. Als ik op de fiets zit; alle auto's. Als ik in de auto zit; alle fietsers. Precies dit. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 2 december 2015 Rapport Geplaatst: 2 december 2015 Als ik op de fiets zit; alle auto's. Als ik in de auto zit; alle fietsers. Er zijn dus meer mensen die er last van hebben, ik ben dus niet de enige. Reageren
Michael Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 De zwarte piet discussie. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 Mensen die de nieuwe Coca Cola reclame van Mexico racistisch vinden. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 Mensen die niet kunnen pakeren. Ze rijden in een fiat panda en denk dat ze een vrachtwagen hebben verschrikkelijk. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 Wil je lekker met Photoshop aan de gang duurt het eeuwen voordat ie opstart. -.- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.