Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 10 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2016 Verwende kinderen die alles krijgen van hun ouders terwijl je zelf moet werken voor je iets leuks kan hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 10 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2016 Ik leef met je mee, man. Ik heb hier thuis ook zo'n één die een veeleisende karakteristiek heeft én geen ene leuter hoeft te improviseren maar wél van alles kan krijgen terwijl ik daar voor moet werken.. Anderzijds doe je wel meer ervaring op als je voor je centen moet werken. Daarnaast irriteer ik me ook lichtjes aan twee andere dingetjes; Ten eerste heb ik 'n dikke bromvlieg die continu in m'n kamer tegen 't raam aanvliegt, op zich is dat niet zo'n grote ramp, maar joh, weet je niet hoe een hels kabaal zulke kleine individuen kunnen maken. Ten tweede heb ik een ontzettend harde jeuk rondom m'n gehele bovenlichaam, da's 't resultaat als je met zo'n hoge temperatuur ietwat te lang in de zon begeeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 18 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2016 Deze opdringerige brol: Nee, ik zet mijn adblocker niet af. Ik hack er nog liever rond met de element inspector, gewoon om hen een hak te zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 21 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2016 Buschauffeurs die de verwarming in de bus aandoen met meer dan 15 graden waardoor je kapot zweet in de bus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 21 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2016 Buschauffeurs die de verwarming in de bus aandoen met meer dan 15 graden waardoor je kapot zweet in de bus. Zorg voor je oude medemensch!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 21 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2016 Postnl... Ik krijg post voor iemand die hier niet meer woont, stuur ik het terug met "retour afzender, woont hier niet meer" erop. Krijg ik het weer terug in de bus een dag later, zelf met sticker nu, stuur ik het nog maar eens op, krijg ik het weer terug.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2016 Gisteren naar de Primark in Groningen gegaan om vervolgens geen enkele broek te vinden die mij past. Waarom hebben ze in godsnaam zoveel kleine maten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2016 Doet me denken aan mijn werk... Ik loop al 5 weken rond met een gat in mijn broek bij mijn knie. Waarom? Geen enkele broek past mij daar. Ik draag nu maat 38 die mij net te klein is, maar alle broeken tussen maat 36 en 46 zijn mij te klein... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2016 Mensen die wel je berichten lezen op Whatsapp maar dan daarna uren lang niet reageren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sublime Geplaatst: 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2016 Van die mensen gaan zeuren op kinderen die alles van hun ouders krijgen. Kan ik er wat aan doen dat mijn pappie een goede auto voor mij kan kopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2019 Dat de mensen die hier werken mogen zeggen welk nieuws er wel en niet waar is alsof we in Rusland leven, en dan vinden ze het gek dat het forum dood is nou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.