Maximus Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) toen ik ging chillen zag ik heel veel bordjes ik vroeg me af wat dit was en fotografeerde ik dit http://img102.imageshack.us/img102/3282/ga...llery1380ms.jpg het is hier http://img102.imageshack.us/img102/8898/na...naamloos7by.jpg Edit by Eclipse: Plaatjes in links veranderd omdat ze te groot zijn. Bewerkt: 20 juli 2005 door Eclipse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 daar zit de truth, je hebt daar een missie van hem... dat is zijn prive terrein en hij wil daar zo te zien geen vreemde hebben :lol: greetz jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 verklein je afbeeldingen tot max. 640x480 dat is de plek waar the truth zijn wiet had staan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) Dat is de plaats waar The Truth weed kweekte voor de missie waar je alle weed moet verbranden. Hij zal geen verklikkers op zijn terrein willen die alles aan de politie vertellen. :music: edit:twee mensen voor me. Ik moet sneller leren typen. Bewerkt: 20 juli 2005 door maarte41 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Visitors will be shot. Survivors will be shot again Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Visitors will be shot. Survivors will be shot again niet spammen! Wat is er zo bijzonder aan een paar bordjes... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Ik heb hier zelf ook ooit een foto van gemaakt op de PS2. Ik zal hem hier gewoon laten zien. Ik heb daar ooit wel eens heel goed rond gekeken maar ik kon helemaal niks merkwaardigs vinden. Het is wel mijn kunstwerk . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Ik heb hier zelf ook ooit een foto van gemaakt op de PS2.Ik zal hem hier gewoon laten zien. Ik heb daar ooit wel eens heel goed rond gekeken maar ik kon helemaal niks merkwaardigs vinden. Het is wel mijn kunstwerk . kan je dit niet onder easter egg verstaan? want dat Visitors will be shot. Survivors will be shot again lijkt me toch een easter egg valt me ineens op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Ik heb hier zelf ook ooit een foto van gemaakt op de PS2.Ik zal hem hier gewoon laten zien. Ik heb daar ooit wel eens heel goed rond gekeken maar ik kon helemaal niks merkwaardigs vinden. Het is wel mijn kunstwerk . kan je dit niet onder easter egg verstaan? want dat Visitors will be shot. Survivors will be shot again lijkt me toch een easter egg valt me ineens op volgens mij staat er al zoiets bij de easter eggs greetz jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Visitors will be shot. Survivors will be shot again niet spammen! Wat is er zo bijzonder aan een paar bordjes... wat is daar nou spammen aan? :huh: dat is het enige boeiende wat er op die bordjes staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Visitors will be shot. Survivors will be shot again niet spammen! Wat is er zo bijzonder aan een paar bordjes... In Vice city had je ook een plaatje met Phil Cassidy met op de achtergrond een bord met de woorden: visitors will be shot, survivors will be shot again. Easter egg dus. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maximus Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 ik speel dit met me broer dus als ik niet thuis bent speelt hij dus had ik deze missie niet gedaan sorry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 daar zit de truth, je hebt daar een missie van hem...dat is zijn prive terrein en hij wil daar zo te zien geen vreemde hebben :lol: greetz jowx die truth is een rare gast lijkt wat op m'n broer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) ik speel dit met me broer dus als ik niet thuis bent speelt hij dus had ik deze missie niet gedaan sorry Bedankt voor deze informatie.....zonder dit had ik het spel nooit 100% kunnen halen :o edit: sorry, ik begreep alleen niet wat die opmerking nu met de werkelijke vraag (topic) te doen had, maar ik hoop dat eenieder mij nu kan vergeven daar het mij echt spijt.....SORRY. :unsure: Bewerkt: 22 juli 2005 door hanff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) ik speel dit met me broer dus als ik niet thuis bent speelt hij dus had ik deze missie niet gedaan sorry Bedankt voor deze informatie.....zonder dit had ik het spel nooit 100% kunnen halen :o Aan jouw opmerking hebben we ook veel aan.. <_< Hij wilt ermee zeggen dat zijn broer waarschijnlijk die missie gedaan heeft, dus kon hij niet weten dat the truth daar zijn wietvelden had. Greetz jowx Edit: @Hanff: het is je vergeven Bewerkt: 22 juli 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.