philthechill Geplaatst: 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2014 Missie: Learning to Fly Cheaten: Toegestaan Versie: Versie 2 Overig: N.V.T. Al vast bedankt GTASAsf1.b Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2014 Leg eens uit wat er moet gebeuren want dit is niet heel erg duidelijk.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philthechill Geplaatst: 11 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 april 2014 De flying-school helemaal halen, want ik bak er niets van. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2014 Leg eens uit wat er moet gebeuren want dit is niet heel erg duidelijk.. Dit subforum is bestemd voor savegame-aanvragen, wat wil zeggen dat pillthechill met dit topic vraagt of iemand Verdant Meadows (al neem ik aan dat het om Learning to Fly gaat, ik zal het even aanpassen) voor hem kan halen. Ondanks het feit dat het er niet concreet staat, is dat lijstje en het feit dat het in Missie- en savegame aanvraag staat voldoende. Edit: pillthechill was me zelf al voor. Ik ben nu overigens niet in de gelegenheid om de vliegschool voor je te voltooien, excuses. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2014 Leg eens uit wat er moet gebeuren want dit is niet heel erg duidelijk.. Dit subforum is bestemd voor savegame-aanvragen, wat wil zeggen dat pillthechill met dit topic vraagt of iemand Verdant Meadows (al neem ik aan dat het om Learning to Fly gaat) voor hem kan halen. Ondanks het feit dat het er niet concreet staat, is dat lijstje en het feit dat het in Missie- en savegame aanvraag staat voldoende. Edit: pillthechill was me zelf al voor. Ik ben nu overigens niet in de gelegenheid om de vliegschool voor je te voltooien, excuses. Dat snap ik maar wil hij het alleen halen of wil hij alles goud etc Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2014 (bewerkt) Kijk, de vliegschool is gehaald met een minimum van zilver Bewerkt: 11 april 2014 door ERRWINS Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philthechill Geplaatst: 11 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 april 2014 Mijn dank is groot!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2014 Graag gedaan! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts