Djmaddox Geplaatst: 21 mei 2015 Rapport Geplaatst: 21 mei 2015 (bewerkt) Ik game op de zolder. Heb daar de WII, de PlayStation 2 & 3 staan. Prima plek om te gamen alleen soms last van slecht internet. >>> Door Venzio: En wat voegt deze post toe? Dit soort nutteloze posts voortaan achterwegen laten svp.<<< Bewerkt: 22 mei 2015 door Venzio Reageren
herobriner007 Geplaatst: 26 mei 2015 Rapport Geplaatst: 26 mei 2015 Ik heb niet echt een game room Ik game in de woonkamer op de PC. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 2 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2015 Ik game gewoon in m'n slaapkamer, 'k heb daar alleen een PS3 staan. Reageren
Nissan Geplaatst: 3 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2015 Ik game bij ons mam thuis op m'n eigen kamer (PS2, Xdoos 360, PS Vita, 3DS), en bij ons pap beneden in de woonkamer, met hetzelfde assortiment consoles (neem die gewoon mee). Reageren
MovieGamer Geplaatst: 3 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2015 Ik game in mijn eigen (slaap)kamer die tamelijk groot is op de ps4 en Wii U. Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2015 Ik heb dit een paar dagen geleden nog op een ander forum geplaatst, maar het past hier ook wel, denk ik. Battlestation. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.