Jump to content

eeen vraagjuh


mert17

Recommended Posts

Er is een glith dat je achter elkaar autos kan verkopen maar me vraag was. hoe doe je die glith dus hoe verkoop je achter elkaar autos bij los santos customs please help me want ik wil rijk worden. :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :t:ch:Help me please

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een glith dat je achter elkaar autos kan verkopen maar me vraag was. hoe doe je die glith dus hoe verkoop je achter elkaar autos bij los santos customs please help me want ik wil rijk worden. :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :t:ch:Help me please

praten we niet over op dit forum mert en dat weet je dondersgoed in 2013 vroeg je nog om dns codes en daarna vebaast dat je niks meer had dus ga weg met deze onzin vragen
Link to comment
Delen op andere websites

Wij gaan je helaas hier niet mee helpen. Dat is volgens mij al een paar keer uitgelegd, dus ik snap niet waarom je de hele tijd door blijft vragen. En met een normaal lettertype typen kan je kans op een goede reactie ook vergroten.

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Bassieboy35: Glitches doen we op GTAForum niet aan, bij deze een slotje. Let in het vervolg op je lettergrootte, we lezen het ook wel als je de standaardlettergrootte gebruikt. slotje.gif<<<
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...