GekkieJ01 Geplaatst: 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2014 (bewerkt) PS3 - GTAForum Meeting [ 19-04-2014 ] - 20:30 We zijn ondertussen al weer 3 maanden verder voor de volgende meeting! Het thema voor deze meeting is zoals gewoonlijk: The Fast and The Furious, na 2 zeer geslaagde meetings is dat eigenlijk gewoon de standaard geworden voor een meeting thema van mij. De regels: - Wapens zijn ten strengste verboden, geweld is dan ook niet toegestaan! - Iedereen dient genoeg volgafstand te houden op zijn voorganger, dit om aanrijdingen te voorkomen.- 3 keer waarschuwing is een kick. Voor diegene die het weten te verknallen. Laten we er een gezellige meeting van maken! Datum: 19-04-2014 Tijdstip: 20:30 Deelnemerslijst: [table=''] GekkieJ01|GekkieJ01KaiSkillzz|alaska1001dexist|dexistthebig|vmdj0 ( o.v.b. )DarkViper_Brian|Crazy-Trevor12GTA5BOY|boy981KL_Shooter_KL|KL_Shooter_KLTheDutchWesley|TheDutchWesleyole23|grnlxx21342schelleken14|schelleken14nitivity|Nitivity jensreynaerts|jensreynaerts rickbrinkman|rickbr1993gunman|gunmandevontjarda1999|tjarda1999ezra24rct3|ezra24rct3[/table] En de lijst is vol! Diegene die zich nu aanmelden komen op de reservelijst. De reservelijst houdt in, wanneer er een plek vrij komt in de meeting, dan wordt diegene uitgenodigd. [table=''] Joriz|Joriz86[/table] Oude foto's van vorige meetings: Bewerkt: 19 april 2014 door GekkieJ01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2014 (bewerkt) Zet mij er maar bij Bewerkt: 13 april 2014 door KaiSkillzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2014 Top! ik doe mee! -eigenlijk moet er een opties zijn om iedereen gedwongen passive mode te laten doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2014 AAHH, waarom op zaterdag avond? Nu kan ik er niet bij zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2014 Ik zal er proberen bij te zijn, is echt al een hele tijd geleden sinds ik GTA V heb gespeeld, laat staan GTA:O. Weet niet of ik een geschikte auto heb, maar de vorige keer werd er geen probleem van gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2014 Zaterdag ik doe mee PSN Crazy-Trevor12 Headset nee wat voor auto moet het zijn of mag je zelf kiezen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PurplePoeder Geplaatst: 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2014 Ik en mijn vriendin zijn redelijk nieuw hier. Wij zullen eens Met een event mee doen om andere mensen van gtaforum te leren kennen. mensen met Twitter kunnen ook ons volgen@purplepoeder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2014 (bewerkt) Leuk! Ik doe mee! Psn: boy981. Is er nog een regel voor de klasse auto? Zoals sport, super of sedan. En ik heb een headset, is het een idee om een dragrace te doen op Sandy Shores Airfield? Sport vs sport, super vs super zegmaar. Bewerkt: 13 april 2014 door GTA5BOY Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2014 Super ik kom zeker psn KL_shooter_KL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2014 Ik doe mee! PSN: TheDutchWesley en ik heb een headset Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ole23 Geplaatst: 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2014 Ik wil ook meedoen. Psn:grnlxx21342 Headset:ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
schelleken14 Geplaatst: 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2014 Ik zal proberen om mee te doen, psn: schelleken14 Ps als er mensen zijn die geintreseerd zijn om gta online te spelen in de toekomst op mijn youtube channel, contacteer mr :-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yoeerii Geplaatst: 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2014 PSN: Zipzzhoofd12 I'm in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jensreynaerts Geplaatst: 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2014 Zet me maar in de lijst mijn psn is jensreynaerts Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rickbrinkman Geplaatst: 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2014 Zet me er maar bij Psn: rickbr1993 Headset:ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.