DarkViper_Brian Geplaatst: 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2014 ja moet hem nog tunen tune hem wel in sp stuur ik zo foto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2014 Komt er nog een foto? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2014 Kan hem niet vinden in SP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2014 Misschien een leuk idee om iedereen in de zelfde auto te laten komen rn dan zien hoe iedereen die heef getuned, het is maar een idee hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2014 Misschien een leuk idee om iedereen in de zelfde auto te laten komen rn dan zien hoe iedereen die heef getuned, het is maar een idee hoor Geen dure auto a.u.b ik ben aan het sparen voor de vacca Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2014 Graag meld ik me nog voor de reservelijst aan. Ik zal er moren wat later dan bij zijn. PSN: Joriz86 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ole23 Geplaatst: 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2014 Deze auto kan je 'mooi' tunen? Stuur maar een foto van jouw Incot. ja hoor dat oude barrel pimpen dat is gewoon a piece of shit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2014 Misschien een leuk idee om iedereen in de zelfde auto te laten komen rn dan zien hoe iedereen die heef getuned, het is maar een idee hoor Zoals de 'Vapid Dominator' ? Die kan je gewoon op de straat vinden dus kan iedereen hem krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2014 Misschien een leuk idee om iedereen in de zelfde auto te laten komen rn dan zien hoe iedereen die heef getuned, het is maar een idee hoor Zoals de 'Vapid Dominator' ? Die kan je gewoon op de straat vinden dus kan iedereen hem krijgen uiterraard dat is gewoon een nice auto het is al goed al spuit je em een andere kleur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2014 Misschien een leuk idee om iedereen in de zelfde auto te laten komen rn dan zien hoe iedereen die heef getuned, het is maar een idee hoor Zoals de 'Vapid Dominator' ? Die kan je gewoon op de straat vinden dus kan iedereen hem krijgen uiterraard dat is gewoon een nice auto het is al goed al spuit je em een andere kleur ik heb hem matgeel en matzwart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
winx Geplaatst: 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2014 Zal er vanavond zeker bij zijn! Moet er ook ergens aan voldaan worden bijvoorbeeld merk auto? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2014 winx, de lijst is al vol. Je komt dan op de reserve lijst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 19 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 april 2014 Zo, de lijst is weer bijgewerkt voor vanavond, gunman en nitivity, jullie staan nu op de normale lijst. Joriz is toegevoegd op de reservelijst. Ik zal iedereen vanavond een vriendenverzoek versturen, jullie dienen deze te accepteren. Daarna krijgen jullie een game invite. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2014 Ik heb er zin in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2014 Ik heb er ook zin in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.