Dexist Geplaatst: 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2014 Jaa meeting was weer leuk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2014 Helaas hadden mijn internet en GTA:Online weer een vreemde ziekte waarbij in de hele sessie opeens left en ik die personen niet meer kan joinen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 19 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 april 2014 Samenvatting: Een gezellige meeting, in het begin een beetje rumoerig. Later toch maar weer kunnen herstellen, ondanks een slechte verbinding. Het laatste uurtje was het meest gezellig, verzameld bij Los Santos Airport, en daar vanuit een stuk wezen toeren met de groep, we zijn geëindigd bij het strand. Totaal aantal leden dat bij deze meeting aanwezig was, is ongeveer 12. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ole23 Geplaatst: 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2014 ik vond het een gezellige avond. ik vond wel dat de meeting van korte duur was . maar dat mag de pret niet drukken. ik vind het in ieder geval voor herhaling vatbaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2014 Ik vond het drag racen wel leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2014 Samenvatting: Een gezellige meeting, in het begin een beetje rumoerig. Later toch maar weer kunnen herstellen, ondanks een slechte verbinding. Het laatste uurtje was het meest gezellig, verzameld bij Los Santos Airport, en daar vanuit een stuk wezen toeren met de groep, we zijn geëindigd bij het strand. Totaal aantal leden dat bij deze meeting aanwezig was, is ongeveer 12. ik was het helemaal vergeten O.o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2014 Misschien een leuk ideetje voor de volgende meeting: met iemand die een capture card heeft in een heli de groep volgen en dan degene met de capture card achter de boord camera en dan nog een beetje wisselen tussen top down en die camera;) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2014 Het was zeker een geslaagde meeting. Voor herhaling vatbaar! Ik zal zo ook mijn foto's posten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2014 Hopelijk komen der nog meer want was het vergeten *huil huil* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2014 Dit zijn mijn foto's van de meeting Even de moterkap opengedaan Hier moesten we even wachten op de andere leden. Op de pier Op een afgelegen bergweggetje, we moesten weer wachten.. Even een tussenstop om de auto's te maken in Sandy Shores. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2014 In de korte tijd dat ik er was heb ik ook 1 foto gemaakt: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2014 Als je in zo'n meeting alleen gaat auto rijden is er geen ruk aan. Dat klopt blijkbaar niet, want deze meetings zijn een van de succesvolste. De meeting is al een aantal keer georganiseerd met vaak heel veel leden online, dus ja. Mensen vinden het blijkbaar wel een ruk aan om een beetje te auto rijden. Maar dat is dan jouw mening. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2014 Herbekeken er aan is: Je weet dat je allerlei dingen met die auto's gaat doen, zoals dat we nog een dragrace op LSIA hebben gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2014 Ziet er goed uit jongens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2014 wanneer nog 1 meeting dan ben ik der wel bij ik beloof het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.