Jump to content

Zelf toevoegen ?


Jans-1987

Recommended Posts

Hallo,

Moet ik races missies etc zelf vanuit rockstar toevoegen of komen die van zelf in Gta ?

Ik zie dingen voorbij komen op rockstar social club die ik al gedaan heb maar toch staat er add to game bij

Link to comment
Delen op andere websites

De races die je zelf hebt gemaakt worden automatisch toegevoegd aan je spel. Andere creaties kun je toevoegen door na het spelen op Bookmark te drukken of door ze op te zoeken op Social Club en daar op 'add to game' te drukken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je ADD TO GAME aanklikt, dan BOOKMARK je de job. Dit houd in dat er in jouw GTA-MAP 'n oranje markering komt op de plaats waar je deze job kunt starten, zodat je niet meer hoeft te wachten op 'n invite of totdat deze eindelijk in het keuzemenu voorbij komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik je goed begrijp dan hoef je ze niet per se op SC toe te voegen om ze in online te krijgen, want dan bookmark je ze dan volgens mij, je kan races en dergelijk in online vinden bij start, dan naar online, vervolgens naar jobs, host job, Rockstar created en dan zie je ze als het goed is staan, ben er trouwens niet helemaal zeker van..

EDIT: De mannen hierboven waren me net voor :puh:

Bewerkt: door Hano_2000
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...