norik Geplaatst: 14 april 2014 Rapport Geplaatst: 14 april 2014 Hallo beste forummers Ik wist niet waar ik deze vraag moest plaatsen dus doe ik het hier,hoe verander ik mijn Psn ID naam want ik heb echt spijt. Kan dat via instellingen of moet ik Sony contacteren of is er een andere manier? Groetjes, norik >>> Door Bassieboy35: Verplaatst naar Games, Info & Chat.<<< Reageren
ERRWINS Geplaatst: 14 april 2014 Rapport Geplaatst: 14 april 2014 (bewerkt) Helaas. Je keuze voor PSN is eenmalig en kan niet worden veranderd. Je zit er dus aan vast. Enige manier om het te veranderen is een nieuwe PSN maken Bewerkt: 14 april 2014 door ERRWINS Reageren
norik Geplaatst: 14 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2014 Is er een manier om een nieuwe psn te maken en al mijn save files , trofeen , en online ranks over te brengen of te transferren naar een nieuwe account? Reageren
Pangea Geplaatst: 14 april 2014 Rapport Geplaatst: 14 april 2014 Je trofeeën en online ranks zijn, zover ik weet, gekoppeld aan je PSN-account. Als je een nieuwe aanmaakt kun je deze niet overzetten, helaas. Safe files staan voornamelijk op de HDD van je PlayStation. Deze kun je volgens mij ook gebruiken op een ander PSN-account. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 14 april 2014 Rapport Geplaatst: 14 april 2014 Als je een nieuwe PSN aanmaakt, ben je alles kwijt wat je hebt opgebouwd. Bestanden overzetten zou eventueel kunnen via een externe harde schijf of USB maar ik kan je niks beloven. Reageren
norik Geplaatst: 14 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2014 Willen jullie me tenminste raad geven wat beter is , ik heb met moeite rank 103 gehaald in gta online maar ik vind mn ID ronduit kut Reageren
ERRWINS Geplaatst: 14 april 2014 Rapport Geplaatst: 14 april 2014 Ik wil wel beter raad geven alleen is die er niet. Sony geeft je niet de optie om je naam te veranderen. Wat je wel kunt proberen, is een nieuwe PSN aanmaken en daar je GTA Online account aan koppelen. Alleen weet ik niet of dit mogelijk is. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 april 2014 Rapport Geplaatst: 14 april 2014 (bewerkt) Dat snap ik... Volgens mij is het wel mogelijk om op de Xbox je GT aan te passen, maar niet op de PlayStation. (Helaas ) @ERRWINS: Nee alles is gekoppeld aan je ID. Bewerkt: 14 april 2014 door Ezra24rct3 Reageren
Votair Geplaatst: 14 april 2014 Rapport Geplaatst: 14 april 2014 Misschien Sony contacteren en het probleem voorleggen? Reageren
Niked Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 je kan wel een ander account maken alle spellen dat je hebt gekocht op de PSstore blijven met de zelfde gegevens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.