timbuikema Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 hoe stop ik een wagen in de cargobob en hoe haal ik hem er weer uit? ( laadklep openen/sluiten ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 dat kan helaas niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) hoe stop ik een wagen in de cargobob en hoe haal ik hem er weer uit? ( laadklep openen/sluiten ) kan geloof ik niet eens :blink: iig niet op de ps2, ik ga niet over de pc versie :lol: greetz jowx BoMBeRMeN was me net 13 seconden voor Bewerkt: 20 juli 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timbuikema Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 ik bedoel de pc versie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 ik bedoel de pc versie check de post van BoMBeRMaN volgens hem kan het niet, hij noemt geen consoles, dus ik denk dat hij bedoelt dat het op geen enkele console kan, dus ook niet op de pc greetz! jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 wat ze al zeggen het is niet mogenlijk om de laadklep en/of kofferbak te openen. of je moet geweld gaan gebruiken want dan is alles opentekrijgen B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Het kan inderdaad niet.....het is alleen maar een grafisch plaatje :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.