wrecklezzdj Geplaatst: 15 april 2014 Rapport Geplaatst: 15 april 2014 Hallo allemaal. Ik ben Dave, en ik zoek medespelers die het leuk vinden om te stunten. Als ik online ben rij ik graag op mijn motor, op zoek naar de bruutste plekjes om te jumpen. Nu is dit alleen erg leuk. Maar met meerdere mensen lach je de ballen uit je broek. Natuurlijk zijn er meerdere schansen geplaatst in gta. Maar ik vind het juist leuk om zelf plekjes te vinden die je als schans kunt gebruiken. Muurtjes, heggen en zelfs auto's zijn ook prima te gebruiken als schans. Op daken van huizen, flats en benzinepompen kun je prima komen. En van het ene dak naar de andere springen is gewoon heel vet. Ook wanneer het misgaat beleef je de grootste lol. Wie vind het leuk om met mij en andere mensen te stunten? Je kan me toevoegen op psn: wrecklezzdj. Ik heb een headset. Lijkt je dit dus leuk? Laat even een reactie achter. Graag even vermelden wat je psn is zodat ik weet wie ik toevoeg. Zou ook leuk zijn als het een keer opgenomen kan worden:) Tot snel! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 15 april 2014 Rapport Geplaatst: 15 april 2014 Lijkt me een vet idee, vooral een compilatie filmpje! Reageren
Nitivity Geplaatst: 15 april 2014 Rapport Geplaatst: 15 april 2014 ik stunt met alles ....zelf met een honkbal knuppel hier een voorbeeldje; Reageren
taker1987 Geplaatst: 15 april 2014 Rapport Geplaatst: 15 april 2014 lijkt me leuk om een keer mee te doen .. ps3 : taker-mart headset : nee (wel skype eventueel ) Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 15 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2014 ik stunt met alles ....zelf met een honkbal knuppel hier een voorbeeldje; Haha vet gedaan. Nooit geweten dat je ook achteruit kon opstijgen:) Jij kan dus ook opnemen zo te zien? Zou leuk zijn als je een keer kan "filmen" en meespelen uiteraard! Reageren
Nitivity Geplaatst: 15 april 2014 Rapport Geplaatst: 15 april 2014 Ja ik heb een capture card Had je al een psn invite gestuurd Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 16 april 2014 Rapport Geplaatst: 16 april 2014 Leuk nitivity , wist niet dat dat kon. maar wat een tering lange intro zeg Reageren
Nitivity Geplaatst: 16 april 2014 Rapport Geplaatst: 16 april 2014 Leuk nitivity , wist niet dat dat kon. maar wat een tering lange intro zeg klopt maar die is al vervangen. Is een oude video Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 16 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2014 Ja ik heb een capture card Had je al een psn invite gestuurd gezellig! Ik voeg je even toe zodra er een mogelijkheid is;) Reageren
Yoeerii Geplaatst: 16 april 2014 Rapport Geplaatst: 16 april 2014 Vind het zelf ook leuk! PSN: Zipzzhoofd12 Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 16 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2014 Vind het zelf ook leuk! PSN: Zipzzhoofd12 gezellig:) Reageren
quietshorty666 Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Geplaatst: 25 mei 2014 lachen hahahaha , lijkt me wel een keer kicken om foto's te snappen van de stunts vanuit vliegtuig of chopper. PSN YNWA_FR_WSNBM kga je ddl toevoegen. ik heb geen headset Reageren
hey800 Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 ik zou ook graag mee willen doen! mijn psn: th3_killertj3 Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 27 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2014 (bewerkt) Ik heb quietshorty inmiddels toegevoegd, en hey800 je kunt me gewoon toevoegen op psn ( wrecklezzdj )hoor. Zodra ik online ben accepteer ik je uitnodiging:) Hoe meer mensen, hoe beter:) Sinds de laatste update is het stunten iig weer een stuk beter. De instellingen zijn terug gezet naar de oude, waardoor je weer verder kan vliegen:) vanmiddag nog wat leuke sprongen gemaakt. Ik heb ook een meeting in de maak, kunnen we lekker los gaan. meeting : http://www.gtaforum.nl/topic/131510-stunt-meeting-vrijdag-026-2000/ Bewerkt: 27 mei 2014 door wrecklezzdj Reageren
ole23 Geplaatst: 30 mei 2014 Rapport Geplaatst: 30 mei 2014 mij lijkt het ook leuk om mee te doen. mijn psn:grnlxx21342 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.