marcoABC Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) Hallo 'Modders' van GTA San Andreas, Ik heb SA net uitgespeeld en vind het een beetje saai, nou lijkt het mij wel leuk dat de buurt waar CJ z'n huis staat, dat die omgetoverd word, als iemand mij daar bij wilt helpen, PM me dan ff. Mijn idee zou zijn om een soort militaire basis van de buurt te maken. Marco p.s. ik zou het heel leuk vinden als iemand zijn mening hierover geeft, of meewerkt. Bewerkt: 20 juli 2005 door marcoABC Reageren
PIETJE!!!! Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 leek mij juist wel grappig om er een nette buurt van te maken, ''hoomies'' andere pakjes aan, mooie huizen, de autos die voornamelijk in die buurt rijden grotendeels verbouwen, ook grappig toch Reageren
marcoABC Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 oke, leuk! help je? marco Reageren
McShaker Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 probeer je hier een soort een team mee op te bouwen voor je mod? Dan doe ik ook mee! Wel ff weten wat het word, en bespreken wie wat doet ik kan alleen TXD aanpassen, geen DFF... dus alleen de textures... dat is toch geen probleem? Reageren
marcoABC Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Oke! Ik PM je wel ff mijn hotmail voor sneller contact. Marco Reageren
PIETJE!!!! Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 count me in too kan ook alleen textures Reageren
Dynamic Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) Ik wil Je Best Helpen Hoor Maar Dan MOet Ik De Txt Wete Voeg Maar Toe Op Msn ***** Edit by eclipse: Msn via PB graag Bewerkt: 1 augustus 2005 door Eclipse Reageren
GROKI Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 im in 2 maarr als je er dan een nette buurt van maakt he je meot dan zorgen dat de gang vna grove street in plaats vna de green hoddy enzo hebben gewoon zwsart pak met stropdasje luxere wages en in plaats dat ze zeggen van yo motherfocker of yo cj zoeits dat ze dan zeggen zo vna hello mr johnsen ofsowiets snap je netter minder gescholde want het moet toch een nette buurt worde Reageren
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Ik wil wel helpen, maar ik kan niet mappen, wel sketchup models maken :'D jowx Reageren
Stuff Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Hoort deze topic niet hier? Dit is namelijk de showroom, hier kan je alleen laten zien wat je gemakt hebt. Voor dit soort dingen moet je denk ik bij help zijn. Reageren
Vincent1988 Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 ik zou ook wel willen mee werken lijkt ook wel leuk om militaire basis in de zee ergens te maken, met vliegveld er langs ik kan een beetje modellen maken met 3dsmax Reageren
niels123 Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 als je wil kan ik ook helpen ik kan goed ovezrwag met sketchup stuur me een pm als je wilµ Reageren
GROKI Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 okey vraagje wie heeft er nog een mooi programmatje om 3d mense te maken voor de nieuwe buurt en dan met de nadere kleren als je begrijpt wat ik bedoel ik heb aantal programmatjes maar ggeen een om 3d charactars te maken als je er ee nhebt zet dan je mail adress op de forum dan voeg ik je toe Reageren
marcoABC Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Een goed 3d programma : Sketchup En als je wilt meehelpen, PM mij dan ff, dan PM ik je m'n msn. Marco And..... een basis in de zee zou wel leuk zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.