tjarda1999 Geplaatst: 16 april 2014 Rapport Geplaatst: 16 april 2014 ik kwam er net achter dat als ik die wanted level ontzichtbaar bestel bij lester dat ik zonder sterren in legerbassis kan is dit een bug of is dit de bedoeling Reageren
Michael Geplaatst: 16 april 2014 Rapport Geplaatst: 16 april 2014 Dit is al eerder bekend gemaakt door Rockstar Games dat je Lester kan bellen om een aantal minuten geen last van de politie hebben. Helaas is het wel zo dat je niet de politie moet schieten, dan wordt het weer uitgeschakeld. Ik weet niet als dit de bedoeling is, heb je daarnaast nog verder last van Merryweather wanneer je op de legerbasis komt? Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 16 april 2014 Rapport Geplaatst: 16 april 2014 ik kwam er net achter dat als ik die wanted level ontzichtbaar bestel bij lester dat ik zonder sterren in legerbassis kan is dit een bug of is dit de bedoeling das de bedoeling Reageren
Richard1887 Geplaatst: 16 april 2014 Rapport Geplaatst: 16 april 2014 Kan je dan ook zonder problemen een straaljager jatten? Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 16 april 2014 Rapport Geplaatst: 16 april 2014 Nog niet geprobeerd, maar de soldaatjes komen pas in actie op het moment dat je sterren krijgt, dus dat moet haast wel. Het kan trouwens ook toeval zijn hoor, maar sinds update 1.12 kom ik wel erg vaak in lobby's terecht waarin iedereen de beschikking over 'n tank of jet lijkt te hebben. Reageren
mert17 Geplaatst: 16 april 2014 Rapport Geplaatst: 16 april 2014 Hahaha dan ga ik dat ook doen Reageren
taker1987 Geplaatst: 16 april 2014 Rapport Geplaatst: 16 april 2014 het is mij ook gelukt om een tank te scoren op de basis alleen mijn probleem erna is dat ik de basis niet afkom :S Reageren
Nitivity Geplaatst: 16 april 2014 Rapport Geplaatst: 16 april 2014 het is mij ook gelukt om een tank te scoren op de basis alleen mijn probleem erna is dat ik de basis niet afkom :S What happends in the base, stays in the base! tenzij je zon vliegenier bent! Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 16 april 2014 Rapport Geplaatst: 16 april 2014 het is mij ook gelukt om een tank te scoren op de basis alleen mijn probleem erna is dat ik de basis niet afkom :S Fix een cargobob Reageren
ERRWINS Geplaatst: 16 april 2014 Rapport Geplaatst: 16 april 2014 het is mij ook gelukt om een tank te scoren op de basis alleen mijn probleem erna is dat ik de basis niet afkom :S Fix een cargobob En een tweede persoon is ook wel handig Reageren
Kratod Geplaatst: 17 april 2014 Rapport Geplaatst: 17 april 2014 (bewerkt) het is mij ook gelukt om een tank te scoren op de basis alleen mijn probleem erna is dat ik de basis niet afkom :S Fix een cargobob En een tweede persoon is ook wel handig Bij een Cargobob zet je de tank toch vast aan een haakje zo dat je hem kan verplaatsen. Volgens mij is dat zelf die grote helikopter Bewerkt: 17 april 2014 door Kratod Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.