LionOfHolland Geplaatst: 17 april 2014 Rapport Geplaatst: 17 april 2014 De Japanse YouTuber EV niconico heeft in GTA de 9 minuten lange trailer van Metal Gear Solid V: The Phantom Pain nagemaakt. Niet alles wat in deze trailer gebeurd is na te maken dus is er voor een (vaak grappig) alternatief gekozen. Enjoy! http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xeFuXhiffOg Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 17 april 2014 Rapport Geplaatst: 17 april 2014 Knap werk! Het is inderdaad best grappig hoe ze op sommige scenes maar zelf iets hebben geïmproviseerd omdat het simpelweg niet valt na te maken. Zelf heb ik ook de game Metal Gear Solid Ground Zero, ik heb nog nooit eerder een game uit die serie gehad en ik vond het verhaal echt geweldig. Ik ga misschien binnenkort als het kan Metal Gear 1 kopen want ik wil toch graag het verhaal van begin tot einde kunnen snappen Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 18 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2014 Knap werk! Het is inderdaad best grappig hoe ze op sommige scenes maar zelf iets hebben geïmproviseerd omdat het simpelweg niet valt na te maken. Zelf heb ik ook de game Metal Gear Solid Ground Zero, ik heb nog nooit eerder een game uit die serie gehad en ik vond het verhaal echt geweldig. Ik ga misschien binnenkort als het kan Metal Gear 1 kopen want ik wil toch graag het verhaal van begin tot einde kunnen snappen Ik heb ook nog nooit eerder een MGS game gespeeld maar ik zit er ook over na te denken straks met next gen het toch eens te proberen. Die trailer ziet er geweldig uit en het verhaal lijkt me ook erg goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.