Jump to content

Missie hulp nodig

Jerry

Recommended Posts

Ik zit nu in een missie dat ik met een politieauto (tack of whatever zo een ding heet) door een muur moet rijden en daar in een gebouw mijn oude vriend moet vermoorden. Dirt lukt wel maar daarna steekt Tenpenny de boel in de fik en moet ik het gebouw verlaten in 6 minuten. Hoe doe ik dit...moet ik dezelfde weg teruggaan wat gewoon onmogelijk is of is er een snellere route?

Delen op andere websites

Ik zit nu in een missie dat ik met een politieauto (tack of whatever zo een ding heet) door een muur moet rijden en daar in een gebouw mijn oude vriend moet vermoorden. Dirt lukt wel maar daarna steekt Tenpenny de boel in de fik en moet ik het gebouw verlaten in 6 minuten. Hoe doe ik dit...moet ik dezelfde weg teruggaan wat gewoon onmogelijk is of is er een snellere route?

Misschien heb je wat aan de walktrough

ik heb de zelfde route genomen als ik ben gekomen (voor zover ik het me kan herrineren) het is al een tijdje geleden dat ik die missie heb gedaan ^_^

greetz jowx :hehe:

Delen op andere websites

Is de allerlaatste missie.....Maar je moet het wel kunnen redden door te doen wat je wordt vertelt.

Nightvision-goggles opdoen en weer afdoen bij brand

Trouwens: ik geloof dat je 7 minuten krijgt om uit het gebouw te komen, daarna moet je nog tenpenny achtervolgen die in een firetruck zit....gave missie.....ik heb hem daar ook gesaved zodat ik hem vaker kan overdoen.....hahahaha :D

Delen op andere websites

Heb je al de fire fighting missies gedaan? Als je die haalt ben je namelijk fire-proof, je kan dus gewoon door vuur heenlopen :lol: .

Verder moet je gewoon dezelfde weg teruglopen als dat je heen kwam, en zorg dat je de resterende gang-members snel afschiet voordat ze jou kunnen raken.

Succes ;)

Delen op andere websites

Je moet idd dezelfde route volgen op de terugweg.. de eerste keer lukte het mij ook voor geen meter omdat ik al het vuur ging blussen, waardoor ik veel te lang bezig was <_<

wat voor mij werkt is om eerst zoveel mogelijk mannetjes af te schieten, en alleen te blussen waar nodig. Als je in een gangetje staat en het vuur hindert je dan hoef je bijv. alleen maar 1 kant te blussen, waarna je er gewoon doorkomt.

Wat ook helpt is om goed te onthouden hoe je omhoog bent gelopen, zodat je op de terugweg minder aan het zoeken bent. Op deze manier heb ik maar 2 of 3x hoeven blussen en had ik nog meer dan anderhalve minuut over toen ik buitenkwam, zonder cheats of wat dan ook

suc6

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...