Jump to content

Character te dom om een deur te openen?


joshua22

Recommended Posts

Alsof mensen met autisme minderwaardig zijn. Nee, dat zijn ze niet en dit zegt meer over de poster dan over mensen met autisme.

je hoort mij niks zeggen over de zogenoemde "minderwaardigheid" van autistische mensen. Dus hoe jij het nu interpreteerd klopt niet helemaal.

Jij ''interpreteert'' zelf dat je charachter te autistisch is om een deur open te maken, dat wordt dan meestal aangezien dat een persoon te dom is om die deur dus open te kunnen doen. Daardoor krijgen mensen de indruk dat jij minderwaardig tegenover autistische mensen staat. En je toon staat mij totaal niet aan, je bent echt super vriendelijk hoor! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Alsof mensen met autisme minderwaardig zijn. Nee, dat zijn ze niet en dit zegt meer over de poster dan over mensen met autisme.

je hoort mij niks zeggen over de zogenoemde "minderwaardigheid" van autistische mensen. Dus hoe jij het nu interpreteerd klopt niet helemaal. Autistische mensen kunnen gerust meekomen in deze maatschappij. En nu weer on- topic, of zeg gewoon helemaal niks. Jeez.

Sorry maar de hele titel bestempelde de minderwaardigheid van autisten in de maatschappij. Het is gewoon dom dat je het uberhaupt het als titel heb gebruikt.

On topic:

Als je dit vaker hebt, herinstalleer de laatste update ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Naja, ik heb dus niks tegen autistische mensen. Was ook niet zo slim om een topic te maken met het woord "autistisch" na het nuttigen van een paar biertjes. Excuses! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit topic heet

'Character te dom om een deur te openen?' en niet 'Laten we het hebben over autisme'

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat te dom was eerst te autistisch, dus ik snap best dat er mensen zijn die zich beledigt voelen. Wat ik echter niet snap is dat er voor ieder wissewasje 'n topic geopend moet worden, maar dat zal wel aan mij liggen. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat te dom was eerst te autistisch, dus ik snap best dat er mensen zijn die zich beledigt voelen. Wat ik echter niet snap is dat er voor ieder wissewasje 'n topic geopend moet worden, maar dat zal wel aan mij liggen. :?

Je hebt helemaal gelijk. Er bestaat ook Google en PS3 opnieuw opstarten helpt meestal. Soms is Rockstar met bugs bekend. Als we eerst google afgaan en dan pas een topic openen, in plaats van meteen een topic te openen terwijl je het antwoord later op google al hebt gevonden.
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...