Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 19 april 2014 Rapport Geplaatst: 19 april 2014 Weet iemand of er tijdens een missie helicopters spawnen? Zo niet, hoe kan ik dan aan een heli komen tijdens een missie? (Het liefst buzzard of annihilator) Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 19 april 2014 Rapport Geplaatst: 19 april 2014 Gewoon naar het heliplatform bij de haven rijden Reageren
Michael Geplaatst: 19 april 2014 Rapport Geplaatst: 19 april 2014 Buzzards spawnen helaas al minder in de stad, ik raad je gewoon aan als je de optie hebt om een Buzzard te bestelen. Wanneer je hem opbelt hoef je dan alleen maar een klein stukje te rijden. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 20 april 2014 Rapport Geplaatst: 20 april 2014 Als je geen Buzzard of Annihilator kunt vinden/bellen zou ik toch maar voor de Maverick gaan die je kunt krijgen door Merryweather te bellen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 20 april 2014 Rapport Geplaatst: 20 april 2014 Alleen voor een pick up of back up Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 20 april 2014 Rapport Geplaatst: 20 april 2014 Maar als je 'm voor 'n pick-up belt en de piloot doodschiet is de chopper van jou. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.