Jump to content

[PS3] Meeting 21-4-2014


sabinee1995

Recommended Posts

Hallo lieve forum leden,

Wegens succes van de vorige meeting. Geven ik en big_boss_tinos een 2e meeting.

Wanneer : Maandag 21-4-2014

Hoelaat : 19:30 tot (geen eindtijd)

dress code : Zakelijk

console : Playstation

Wat gaan we doen:

Ik en big_boss_tinos halen jullie op een 2 limosines als we iedereen opgehaald hebben gaan we naar los santos international airport.

Daar vertrekken we met zn allen in mijn luxor en op het hoogste punt gaan we parashute springen.

Daarna bestellen we bij mechanic een auto, motor etc. want dan gaan we lekker stunten. (de plekken waar we gaan stukken zijn bij voorbaat al uitgekozen door ons.) als we lekker een halfuurtje hebben gestunt en op onze bek zijn gegaan en leuke foto's hebben gemaakt, Is het tijd om te gaan racen. (Ook deze races zijn bij voorbaat al door ons uit gekozen.) Natuurlijk kunnen we ook altijd een race doen die jij hebt gemaakt.

Daarna gaan we als we nog tijd over hebben en als mensen nog zin hebben gaan we met de Sanchez naar de crossmoter baan. Maar natuurlijk niet over de gewone weg maar lekker door de bergen scheuren. Als we daar eenmaal zijn aangekomen gaan we per 2 een een race houden over de crossbaan. 2 mensen gaan bij de finish staan om te kijken wie er als eerste finisht.

De meeting word door mij gefilmt en op youtube gezet.

Lijkt het je leuk om mee te doen laat je ps naam hieronder achter en of je een headset hebt. dan voeg ik jou toe

Ps. vergeet niet om leuke foto's te maken voor op het forum.

Onze ps naam:

big_boss_tinos

sabientjee1995

Regels

- Niet scheleden door de headset.

- Niet beuken bij de races.

- elkaar niet killen of aanrijden in de freemode.

Bewerkt: door sabinee1995
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me 'n leuke meeting, alleen jammer dat het op 'n Maandag is. Das een vd weinige avonden dat m'n meissie en ik tijd voor elkaar hebben, en aangezien zij gamen verschrikkelijk vind kan ik het haar niet aandoen om naar deze meeting te komen. Was het nu 'n Dinsdag, Donderdag of Vrijdag geweest ....

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook de dag en datum aanpassen in je openingstopic en de moderatie vragen de titeldatum aan te passen. ;)

BTW: Vrijdag kan ik wel, al is dat eigenlijk de vaste avond voor LibertyKillerz meetings, maar die kunnen me vast wel 'n avondje missen. :puh:

Dus ... ik doe mee, je hebt m'n PSN 8)

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook de dag en datum aanpassen in je openingstopic en de moderatie vragen de titeldatum aan te passen. ;)

BTW: Vrijdag kan ik wel, al is dat eigenlijk de vaste avond voor LibertyKillerz meetings, maar die kunnen me vast wel 'n avondje missen. :puh:

Dus ... ik doe mee, je hebt m'n PSN 8)

Ik twijfel aan vrijdag of zaterdag

Link to comment
Delen op andere websites

Zaterdag kan ik sowieso nooit, maar deze zaterdag al helemaal niet. Dan is het F***ing Koningsdag weet je wel, dan viert het hele land feest ;)

oh hahahahaha shit ja helemaal vergeten.

Beter verplaatst ik de topic naar donderdag want vrijdag zullen er al vele vroeg op stap gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Donderdag vind ik ook goed. Heb eigenlijk alleen problemen met de Maandag en Zaterdag, al hou ik Woensdag ook liever vrij. De andere dagen is m'n vriendin er toch niet, dus kan ik gamen zoveel als ik wil zonder dat geblaat* in m'n nek. :D

en trouwens ik heb geen sanchez :muur:

Dan koop of steel je er een. ;)

*Als je 't leest, zal wel niet, maaruh ... sorry schat :puh:

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...